˝سنگ ها در جیب‌هایش˝ تمدید شد

گردآوری شده در گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری ممتازنیوز

اجرای نمایش ˝سنگ‌ها در جیب‌هایش˝، که به کارگردانی پارسا پیروزفر از ۲۰ شهریورماه در تماشاخانه ایرانشهر روی صحنه رفته بود، به سبب استقبال تماشاگران تمدید شد.

به گزارش ممتاز نیوز به نقل از از روابط عمومی و امور بین الملل تماشاخانه ایرانشهر، اجرای نمایش “سنگ‌ها در جیب‌هایش” نوشته‌ مری جونز، بازیگر و نمایشنامه‌نویس ایرلندی، تا جمعه، ۳ آبان ماه، در تالار استاد ناظرزاده کرمانی ادامه خواهد داشت.

اصغر فرهادی، باران کوثری، حبیب رضایی، حامد بهداد، نیکی کریمی، فاطمه معتمدآریا، تهمینه میلانی، پگاه آهنگرانی، رامبد جوان، نگار جواهریان، لیلی رشیدی، امیر اثباتی، ستاره اسکندری، لادن مستوفی، هومن سیدی و بهمن فرمان آرا از جمله هنرمندانی اند که طی هفته قبل از این نمایش دیدن کرده اند.

پیروزفر در این اثر، که سومین تجربه کارگردانی اش است، تماشاگر نمایش را علاوه بر ابعاد کمیک اثر با جنبه تراژیک نیز آشنا می کند. توجه به شخصیت اشخاص در کنار موقعیت آن ها و پرداختن به جنبه تراژدی در کنار کمدی در این اثر، هم سبب تعمق دربارهٔ ناتوانی، آرزوها و خواسته های ممکن و یا غیرممکن آدمی می گردد و هم شرایطی را به وجود می آورد که مخاطب وضعیت شخصیت های نمایشی را همچون موقعیت خود بداند.

نمایش “سنگ ها در جیب هایش” داستان دو هنروری است که با بازی در نقش های متفاوتی از یک فیلم هالیوودی (در مقام کارگردان، سیاهی لشگر، دستیار کارگردان و…) تضاد آشکار میان زندگی واقعی با فضاسازی فیلم را نشان می دهند.

پیروزفر در این نمایش در کنار رضا بهبودی به ایفای نقش می پردازد. همچنین آتوسا قلم‌فرسایی طراحی صحنه و لباس، بهاره مصدقیان منشی صحنه، حسن طاهری عکاس، آرش فصیح دستیار کارگردان و محمود امیدعلی مدیر صحنه این اثر نمایشی اند.

گفتنی است، این نمایش هر شب ساعت ۱۹:۳۰ در تالار استاد ناظرزاده کرمانی روی صحنه می رود.

انتهای پیام/

 


آخرین خبرها
ماخذ: هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.