˝سیندرلا˝ نیاز جامعه متفکر امروزی ما است

گردآوری شده در گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری ممتازنیوز

معاون هنری وزیر ارشاد بعد از تماشای نمایش ”سیندرلا”:

معاون هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی بعد از تماشای نمایش ˝سیندرلا ˝، به کارگردانی جلال تهرانی، این نمایش را اثری ارزشمند توصیف کرد که نیاز جامعه متفکر امروزی ما است.

به گزارش هنرآنلاین، علی مرادخانی اظهار کرد: نمایشی که از آقای تهرانی با بازی ارزشمند بازیگران آن دیدم، نمایشی بسیار زیبا بود که به نظر می رسد این نوع آثار در آینده بیشتر از این تعدادی که هست، روی صحنه های تئاتر دیده شود، زیرا این تئاتر با استقبالی که من از آن دیدم، به نظر تئاتر مورد توجه جامعه ماست که به درستی توانسته لایه های مختلف اجتماعی را روی صحنه نمایش دهد.

وی در ادامه افزود: این نمایش با درنظرگرفتن مولفه هایی که به آن اشاره کردم، تئاتر موفقی بود و امیدوارم در آینده شاهد به صحنه رفتن چنین آثار ارزشمندی باشیم. این نوع تئاترها، نیاز جامعه متفکر امروزی ماست که دوست دارد آنچه در فضای اجتماعی خود می گذرد را روی صحنه تئاتر ملاحظه کند.

معاون هنری وزیر ارشاد با اشاره به چگونگی حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برای دیدن آثار نمایشی خاطرنشان کرد: به طور حتم در آینده ای نزدیک از آقای جنتی برای حضور در مجموعه تئاترشهر و سایر مجموعه های نمایشی دعوت خواهم کرد و حتم دارم وی نیز از این دعوت ما استقبال می کند، زیرا معتقدم مسئولان هر اندازه که به فضای عرفی جامعه نزدیک شوند، زنده تر و پویا تر از آنچه وظیفه دارند، به مسائل و مشکلات فرهنگی هنری رسیدگی می کنند.

مرادخانی اذعان کرد: یکی از مشکلات عمده ما مسئولان این است که چشم، گوش و ذهن مان، ذهنیت های عرف جامعه نیست و آمدن، دیدن یا شنیدن محصولات فرهنگی هنری در محل اجرا یا تولید اثر به نظر من اولین و مهم ترین اقدامی است که مسئولان و به صورت خاص مدیران فرهنگی هنری، باید آن را انجام دهند، زیرا در آن صورت است که می توان به راحتی تصمیم گیری کرد و در فضای عرفی جامعه هم قرار گرفت.

معاون هنری وزیر ارشاد بعد از پایان نمایش “سیندرلا” با حضور در پشت صحنه، از تلاش نویسنده و کارگردان، بازیگران و عوامل نمایش تقدیر کرد.

انتهای پیام/۵۴/۵۳


آخرین خبرها
ماخذ: هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.