˝شب اجرای آثار ماندگار موسیقی ایران˝ در تالار رودکی

گردآوری توسط گروه موسیقی ممتازنیوز

ارکستر نوای صلح به سرپرستی مهدی وجدانی ˝شب اجرای آثار ماندگار موسیقی ایران˝ را به تالار رودکی می‌آورد.

به گزارش ممتاز نیوز و به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل بنیاد رودکی، مهدی وجدانی، سرپرست ارکستر نوای صلح ضمن بیان اینکه این ارکستر با نام “شب اجرای آثار ماندگار موسیقی ایران” تقدیم علاقمندان می گردد، خاطرنشان کرد: قطعات خاطره انگیز مانند هزاردستان، ساخته های درویش خان، موسیقی متن فیلم کیف انگلیسی و روزی روزگاری از جمله آثاری است که در کنسرت اجرا می‌شوند.

وی ادامه داد: علاوه بر اجرای ارکستر، تکنوازی سنتو، قانون و تکنوازی دوتار خراسانی توسط محمدباقر شکوهی فر نیز اجرا می‌شود که تکنواز دوتار با لباس محلی به روی صحنه می‌آید.

این هنرمند تصریح کرد: ارکستر بزرگ نوای صلح با همراهی گروه کوبه‌ای به سرپرستی احسان تارخ؛ ارکستر زهی شامل ویلن، آلتو و ویلنسل؛ گروه سنتی متشکل از قانون، سه تار، سنتور و کمانچه و ساز بادی فلوت به رهبری خودم و کنسرت مایستری مهدی جهانی هنرنمایی می‌کند.

وجدانی با تاکید بر اینکه بلیت‌های کنسرت به طور کامل به فروش رسیده است، گفت: فروش کامل بلیت، اتفاق خوبی است و به این معنی است که مخاطب هنوز دوست دارد کار ارکستری و تلفیقی ببیند.

سرپرست ارکستر نوای صلح در پاسخ به اینکه آیا تصمیمی برای تمدید کنسرت دارد، بیان کرد: می‌خواهیم با طراحی بهتری این کنسرت را بزرگ‌تر و باشکوه تر اواخر امسال و یا اوایل سال آینده در تالار وحدت اجرا کنیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: اعضای گروه ما در رشته موسیقی تحصیل کرده‌اند و در این زمینه نیاز حمایت از چنین گروه‌هایی دیده می‌شود؛ منظور از حمایت، حمایت مالی نیست بلکه مسئولان تلاش کنند حداقل نیازهای ما مانند فضای تمرین را فراهم کنند.

گفتنی است، کنسرت ارکستر ” نوای صلح ” ۲۲ دی ماه ساعت ۲۰ در تالار رودکی اجرا می‌شود.

پایان پیام/۴۶
 


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.