˝شما، مبارک، سعدی افشار˝

۰۲م اسفند ،

معرفی نمایش‌های محیطی روی صحنه/

نمایش ˝شما، مبارک و سعدی افشار˝ به کارگردانی هادی شیر محمدی در حمایت از سعدی افشار در لابی اصلی مجموعه تئاتر شهر اجرا می‌شود.

به گزارش خبرنگار  تئاترهنرآنلاین، اجرای نمایش‌های محیطی تئاتر به سبب کمبود تعداد سالن ها بستری را برای آن دسته از نمایش هایی فراهم کرده است که نیاز به فضای بسیاری برای صحنه پردازی و… ندارند.اجرای نمایش‌های محیطی در مجموعه تئاتر شهر با استقبال خوبی از سوی تماشاگران آثار نمایشی روبرو شده است. اجرای این آثار در سه مکان از مجموعه تئاتر شهر انجام می‌شود اما هم اکنون در مجموعه تئاتر شهر دو اثر محیطی اجرا می‌شود.

“بلیط تئاتر” عنوان اثر نمایشی است که قرار بود با پایان جشنواره تئاتر فجر اجرای خود را در مجموعه تئاتر شهر آغاز کند اما به سبب آماده نشدن اثر، کارگردان از اجرا انصراف داد.

امروز چهارشنبه ۲ بهمن بازبینی نمایش “شما، مبارک، سعدی افشار” برای اجرا در لابی اصلی تئاتر شهر انجام می‎شود و در صورت پذیرش اجرار خود را از هفته آینده در لابی اصلی مجموعه تئاتر شهر آغاز می‌کند و عواید نمایش به سعدی افشار تعلق می‌گیرد.

نمایش “پروانه‌های غمگین من در یک صبح دل انگیز بهاری” به کارگردانی سوگل قلاتیان عنوان اثر محیطی دیگراست که در کافه تریای اصلی مجموعه تئاتر شهر اجرا می‌شود.


قلاتیان در رابطه با این اثر نمایشی که سجاد افشاریان آن را نوشته و دراماتورژی کرده بیان کرد: هنگامی که تماشاگران وارد محوطه کافه تریای سالن اصلی می‌شوند یک منوی تئاتر دریافت می‌کنند که نمایش مورد علاقه خود را از بین ۲۵ نمایش انتخاب می‌کنند، بنابراین اجراهای مختلفی سر میزها داریم که هر بخش بازیگران متفاوت خود را دارد.

این کارگردان تئاتر با اشاره به اینکه این نمایش‌ها در هر ژانر و برای هر سنی می باشند تصریح کرد: تماشاگر قدرت انتخاب دارد و با نقش مشارکتی او اجرا پیش می‌رود، در این چند شبی که از اجرای نمایش می‌گذرد اجرای اثر برای مخاطبان بسیار جالب بوده و راضی سالن را ترک کردند.

در این اثر نمایشی شیرین فرخنده نژاده، آرش وزیر نظامی، محمد زیگساری، مهدی فرشیدی سپهر، آنالی شکوری ، آرمین بشرویه، شکیب شجره، عنایت خادم بشیر، سجاد تابش، پوریا قاسمی پور، الهام گل جمال، پرستو قربانی ، امید سلیمی، سهیل عبدی، سجاد باقری، رعنا قادری ، صادق عطار وبنیامین پیروانی ایفای نقش می‌کنند.

“پروانه‌های غمگین من در یک صبح دل انگیز بهاری” نوشته سجاد افشاریان و کارگردانی سوگل قلاییان ساعت ۱۶:۳۰ در کافه تریای سالن اصلی اجرا می‌شود.

همچنین نمایش “دکلره” نوشته و کار مهدی کوشکی با بازی لیلی رشیدی، آوا شریفی، صحرا فتحی و مهدی کوشکی در کافه تریای تالارهای چهارسو و سایه ساعت ۱۷ به مدت ۵۰ دقیقه اجرا می‌شود.


البته به سبب پیش‌آمد یک سفر ۵ روزه برای لیلی رشیدی موقتاً آیدا رضایی در این نمایش جایگزین او شده است.
انتهای پیام/۵۴/۵۳
 


آخرین خبرها
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.