˝شهرموشها ۲˝ در اکران عید فطر

گردآوری توسط گروه فرهنگ و هنر ممتازنیوز

منیژه حکمت خبر داد

منیژه حکمت با قاطعیت از اکران فیلم ˝شهر موشها ۲˝ همزمان با عید سعید فطر خبر داد.

منیژه حکمت در گفت‌وگو با خبرنگار سینمایی هنرآنلاین دربارهٔ آخرین وضعیت پروژه “شهر موشها” گفت: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده، این فیلم هم اکنون توسط مصطفی خرقه پوش در حال تدوین است. تمام تلاش ما بر این است که بتوانیم تا قبل از فرا رسیدن عید فطر کار را به اتمام برسانیم و “شهر موشها ۲” را در این مقطع زمانی اکران کنیم.

حکمت ادامه داد: روند تولید “شهر موشها ۲ ” بسیار سخت و پیچیده بود و در این مسیر همه تلاش‌مان را کردیم تا این پروژه از هر جهت فیلم آبرومندی باشد و با قاطعیت همین جا اعلام می‌کنم که اکران عید فطر برای “موش‌ها” است.

کارگردان فیلم “زندان زنان” در خصوص فعالیت‌های تازه‌اش در سینمای ایران گفت: تهیه‌کنندگی دو فیلم را به طور مشترک بر عهده گرفته‌ام . فیلم “برباد رفته” به کارگردانی رضا عطاران که موافقت اصولی گرفته و می‌خواهیم با علی سرتیپی این فیلم را تا دو ماه آینده کلید بزنیم. قرار است در این فیلم سیامک انصاری و رضا عطاران ایفاگر نقش‌های اصلی باشند.

منیژه حکمت یادآور شد: فیلم دیگری که قرار است در بهار ۹۳ آغاز کنیم، فیلمی به کارگردانی کیارش اسدی‌زاده است. نام موقت این فیلم “توده” است که می‌خواهیم عنوان آن را عوض کنیم و نام تازه‌ای برای فیلم انتخاب کنیم. با برنامه‌ریزی‌های انجام شده خرداد ماه فیلمبرداری این فیلم را آغاز خواهیم کرد.

انتهای پیام/۵۵
 


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.