˝طوفان˝ دادگر بازبینی می‌شود

دوشنبه ۸ آبان iبه نقل از منبع ذکر شده در انتهای خبر در پورتال خبری ممتاز نیوز منتشر گردیده است

امروز و دو روز پیش از آغاز اجرای عمومی/

کارگردان نمایش دینی ˝طوفان˝ از بازبینی این اثر در روز جاری خبر داد.

آرش دادگر درباره روند تولید این نمایش iبه خبرنگار تئاتر هنرآنلاین گفت: “طوفان” امروز مورد بازبینی قرار می گیرد و قرار است از چهارشنبه و یا پنج شنبه هفته جاری اجراهای عمومی نمایش در تالار قشقائی آغاز شود.

وی درباره داستان نمایش خود که ویژه ایام ماه محرم نیز تولید شده است توضیح داد: “طوفان” درباره مسافرت مسلم iبه کوفه است که در راه دچار یک طوفان می گردد و دو تن از همراهانش کشته می شوند. مسلم آینده را پیشاپیش در طوفان می بیند و ایمان پیدا می نماید که باید حتما خودش را iبه کوفه برساند…

همزمان با اتمام اجرای عمومی نمایش “نان” iبه کارگردانی نصیر ملکی‌جو‌، تالار قشقایی تئاتر شهر iبه سریعی میزبان نمایش “طوفان” iبه نویسندگی حسین فدایی حسین و با کارگردانی آرش دادگر می‌شود.

پس از انصراف رضا حامدی‌خواه‌ از اجرای نمایش “قصه‌های از نظر سیاسی بی‌ضرر”، تالار قشقایی مجموعه تئاتر شهر‌ چند روزی خالی ماند و پس از آن iبه مدت ۱۰ شب میزبان نمایش “نان” iبه کارگردانی نصیر ملکی‌جو شد که برای دومین بار بر صحنه می‌رفت.

در حال حاضر اجرای نمایش “نان” iبه پایان رسیده و قرار است از ۱۰ یا ۱۱ آبان ماه iبه مدت ۳۰ شب نمایش “طوفان” کار تازه آرش دادگر در این سالن iبه روی صحنه برود.

در نمایش “طوفان” بازیگرانی همچون مهران امام‌بخش، یعقوب صباحی، امین طباطبایی،‌ گیتی قاسمی،‌ مجید امیری، عمار عاشوری، محراب رستمی،‌ رسول کلوندی، احسان ناجی و آرش دادگر iبه ایفای نقش می‌پردازند.

انتهای پیام/۵۲/۵۳

 


آخرین خبرها
منبع: خبرگزاری هنر آنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.