˝عشق لرزه ˝در فرهنگسرای نیاوران

گردآوری شده در گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری ممتازنیوز

نمایش ˝عشق لرزه ˝ به نویسندگی ˝اریک امانوئل اشمیت˝ و کارگردانی محمد مهدی شریفی در سالن گوشه فرهنگسرای نیاوران به صحنه می‌رود.

 به گزارش هنرآنلاین،نمایش “عشق لرزه ” به نویسندگی “اریک امانوئل اشمیت” و کارگردانی محمد مهدی شریفی از یکشنبه ۱۷ شهریور، ساعت ۳۰/۱۸ به روی صحنه سالن گوشه فرهنگسرای نیاوران می رود .

عشق لرزه  داستان عشقی را روایت می کند که جایش را به نفرت می دهد و در زندگی هر فردی تاثیر می گذارد . غرور طرفین سبب می گردد که بسیاری از واقعیت ها در هاله ای از ابهام بماند و مجالی برای بازگوئی نباشد .اولین گام برای اثبات عشق وابقاء آن در زندگی از بین بردن غرور و داشتن صداقت است .

در این نمایش الهام مقدم ،محمد کنگرانی ،زهرا منفرد،مائده تقوایی،لیلا هاشم زاده نقش آفرینی می کنند صادق فهیمی طراحی لباس ولیلا رفیع زاده طراحی صحنه این اثر را بر عهده دارند .

مباحث ارزشمندی که در آثار اشمیت عنوان می‌شود مربوط به هیج‌جا و همه جا است. در واقع در تمام دنیا با آثار این نمایشنامه‌نویس ارتباط برقرار می‌کنند. سبب آن هم مسایل اجتماعی و انسانی جهان شمولی است که در آثار او مطرح می‌شود.

گفتنی است،نمایش عشق لرزه  تا تاریخ نهم مهر ماه همه روزه به جز شنبه ها ،ساعت ۱۹ در سالن گوشه فرهنگسرای نیاوران اجرا می گردد .

انتهای پیام/۵۳
 


آخرین خبرها
ماخذ: هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.