˝عصبانی نیستم ! ˝ منظر پروانه ساخت

فیلم تازه درمیشیان با مضمون اجتماعی؛

رضا درمیشیان کارگردان جوان سینمای ایران به زودی فیلم تازه اش را جلوی دوربین خواهد برد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری هنر ایران، رضا درمیشیان قرار است فیلم تازه اش را به زودی کلید بزند. رضا درمیشیان در فیلم تازهش همانند اولین ساخته اش موضوع اجتماعی را دستمایه قرار داده است و یک فضای خیابانی دارد.

رضا درمیشیان درخواست پروانه ساخت به وزارت ارشاد ارائه داده است و به محض اینکه پروانه را دریافت کند ، فیلمبرداری را آغاز خواهد کرد.

“عصبانی نیستم ! ” عنوان تازه فیلم رضا درمیشیان خواهد بود و نگارش این فیلمنامه برعهده خود او بوده است. “بغض” اولین ساخته این کارگردان جوان سینمای ایران است که به زودی در شبکه نمایش خانگی توزیع خواهد شد.

بغض عنوان فیلمی سینمایی به نویسندگی و کارگردانی رضا درمیشیان و محصول ۱۳۹۰ است.فیلم به طور کامل در کشور ترکیه فیلمبرداری شده است و باران کوثری و بابک حمیدیان دو بازیگر اصلی آن می باشند.

فیلم بغض در سی‌امین جشنوارهٔ فیلم فجر مورد استقبال منتقدان و نویسندگان سینمای ایران قرار گرفت اما با این‌حال از داوری و بخش مسابقهٔ اصلی این جشنواره کنار گذاشته شد. این فیلم در اولین حضور بین‌المللی خود نیز در بخش رقابتی فیلم‌های اول سی و ششمین جشنوارهٔ فیلم مونترال کانادا مورد استقبال منتقدان قرار گرفت.

اولین ساختهٔ بلند رضا درمیشیان، با شعار “فیلم دههٔ شصتی‌ها” در مهر به اکران عمومی سینماهای ایران درآمد.
 


آخرین خبرها
منبع: هنر آنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.