˝عصر پاییزی˝ دو ماه دیگر تمام می‌شود

تهیه‌کننده ˝عصر پاییزی˝ از پایان تصویربرداری این سریال ۵۰ قسمتی تا دو ماه آینده خبر داد.

به گزارش خبرگزاری هنر ایران ، جمال شیرمحمدی با بیان اینکه تا امروز حدود ۸۰۰ دقیقه از سریال «عصر پاییزی» را ضبط کرده‌ایم، افزود: شب قبل سکانس دعوای دایی جمشید با عطا را مقابل دوربین بردیم.

به گفته‌ی شیرمحمدی علیرضا خمسه، کورش تهامی، علی عمرانی و سینا رازانی از جمله کسانی می باشند که این روزها مقابل دوربین می‌روند.

داستان «عصر پاییزی» دربارهٔ پسری به نام رفیع است که با وجود تخصص و تحصیلات بالا نتوانسته شغل مناسبی برای خود پیدا کند. ماجراهایی که برای این پسر جوان جویای کار روی می‌دهد اتفاقات سریال را می‌سازد. البته در دل این ماجرا داستان‌های دیگری از جمله ازدواج مجدد پدر ۶۵ ساله او نیز وجود دارد که بار طنز سریال را بر دوش می‌کشد.

کورش تهامی در نقش رفیع، امیرحسین صدیق در نقش محسن، علی سلیمانی در نقش کیوان اکبری آزاد، نسرین مقانلو در نقش مهشید، علی عمرانی در نقش عطا، سپیده خداوردی در نقش لیلا، سعید پیردوست در نقش مدیر کارخانه، مهتاج نجومی در نقش مامان پری، بهنوش بختیاری در نقش منیژه و سینا رازانی، مریم میر علمی در نقش مهربان، شهرزاد عبدالمجید در نقش دختر مجرد و رضا آهاری از جمله بازیگران این سریال می باشند.

«عصر پاییزی» در ۵۰ قسمت ۴۵ دقیقه‌ای در گروه مجموعه‌های تلویزیونی شبکه یک و با مشارکت وزارت تعاون، کار و امور اجتماعی برای پخش در سال ۹۲ از این شبکه تولید می‌شود. 

انتهای پیام/


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.