˝قصه‌ها˝ در فجر ۳۲ خوانده می‌شود

گردآوری توسط گروه فرهنگ و هنر ممتازنیوز

فیلم ˝قصه‌ها˝ به کارگردانی رخشان بنی اعتماد در سی و دومین جشنواره بین المللی فیلم فجر روی پرده می‌رود.

به گزارش خبرنگار سینما هنرآنلاین؛ رخشان بنی اعتماد تصمیم دارد که آخرین ساخته اش را به سی و دومین جشنواره بین المللی فیلم فجر ارائه کند.

شنیده ها حاکی از این است؛ با تغییر و تحول های صورت گرفته در راس مدیریت سینمای ایران، فیلم قصه‌ها به کارگردانی رخشان بنی اعتماد که در سکوت کامل خبری ساخته شد، اولین اکرانش در سی و دومین جشنواره فیلم فجر خواهد بود.
این فیلم تا به امروز امکان نمایش عمومی پیدا نکرده است و جز فیلم های توقیفی دولت دهم محسوب نمی شود. رخشان بنی اعتماد تمایل نداشته است که این فیلم را به وزارت ارشاد ارائه کند.

پیش از این قرار بود این فیلم درتاریخ ۱۲ آبان سال قبل در پردیس سینمایی قلهک در قالب یک اکران خصوصی برای اهالی مطبوعات اکران شود که بنا به دلایل مختلف این اکران منتفی شد.

بازیگران فیلم “قصه‌ها” به ترتیب حروف الفبا عبارتند از: گلاب آدینه، صابر ابر، فرهاد اصلانی،بابک حمیدیان،نگار جواهریان، ریما رامین‌فر، حبیب رضایی، عاطفه رضوی، مهراوه شریفی‌نیا، محمدرضا فروتن، شاهرخ فروتنیان، باران کوثری، پیمان معادی، فاطمه معتمدآریا، حسن معجونی، مهدی هاشمی و…

فیلم‌نامه‌ی “قصه‌ها” را رخشان بنی‌اعتماد با همراهی فرید مصطفوی نوشته است و در پشت دوربین امیر اثباتی به عنوان طراح،کوهیار کلاری مدیر فیلمبرداری،یدااله نجفی صدابردار، سپیده عبدالوهاب تدوین‌گر،مهرداد میرکیانی چهره‌پرداز،امیر حسین قاسمی صداگذار،نوا روحانی مدیر تولید،حبیب رضایی مشاور کارگردان با رخشان بنی‌اعتماد همکاری کردند.

 

 

انتهای پیام ۴۰۱/۳۳


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.