˝لاموزیکا˝ نمایشی برای سکوت و تمرکز است

گردآوری شده در گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری ممتازنیوز

کارگردان و بازیگر نمایش ˝لاموزیکا˝ این اثر را نمایشی با ویژگی‌های سکوت، سکون و تمرکز توصیف کرد که می‌تواند تماشاگر امروزی را از دنیای پیرامون خود خارج کند.

  به گزارش ممتاز به نقل از هنرآنلاین، موضوع اصلی نمایش پیرامون عشق و جدایی است. البته رویکردی که ما به متن داریم بیشتر جنبه داخلی نمایشنامه مارگریت دوراس را در نظر گرفته است. اینکه سکوت، سکون و تمرکز بسیاری را روی نمایش پیاده کنیم و تماشاگر را نیز با آن همراه کنیم.

وی در ادامه افزود: ما در شیوه اجرای این اثر نمایشی تلاش کردیم، برخلاف بسیاری از اظهارنظرها که بر این باورند نمایش های محیطی باید پرتحرک باشند، نمایش را به سمتی هدایت کنیم که اغلب کنش ها در آن داخلی باشد.

ملکی خاطرنشان کرد: گروه اجرایی در این نمایش سعی کرده که تماشاگر تجربه حضور در یک نمایش محیطی عمیق، متمرکز و دارای سکون را کسب کند؛ فضایی که با حضور در کافه تریای تالار اصلی تئاترشهر حس حضور در لابی یک هتل قدیمی را پیدا کند و به فضایی هدایت شود که کمتر شاهد آن بوده است.

گفتنی است، نمایش ” لاموزیکا”، نوشته مارگریت دوراس و کارگردانی صادق ملکی، هر روز غیر از شنبه ها ساعت ۱۷:۳۰ در کافه تریای تالار اصلی مجموعه تئاترشهر اجرا می گردد.

انتهای پیام/۵۳
 


آخرین خبرها
ماخذ: هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.