˝لشگر توفیق˝ در راه شبکه دو

شبکه دو با هدف اتحاد و همبستگی هر چه بیشتر ایران اسلامی در خلق حماسه سیاسی مجموعه تیزرهای ˝لشگر توفیق˝ را تولید کرده است.

به گزارش خبرگزاری هنر ایران؛ “محمدحسین خوش‌بیان” تهیه‌کننده‌ این مجموعه گفت: لشگر توفیق به سفارش طرح و برنامه شبکه دو و با هدف بیان نقش اتحاد و همدلی هر چه بیشتر مردم در صحنه‌های مختلف جامعه تولید می گردد. این اثر ساختاری مفهومی دارد و در قالب جلوه‌های ویژه و انیمیشن و همچنین رئال روی آنتن می رود.

خوش‌بیان با اعلام این که مجموعه تیزرهای “لشگر توفیق” ابتدا قرار بود به صورت یک مجموعه‌ ۱۴ قسمتی دو الی سه دقیقه‌ای تولید شود، تصریح کرد: با توجه به کمبود زمان تصمیم گرفتیم هشت قسمت از این مجموعه را که موضوعیت بیشتری با ایام انتخابات دارد، برای پخش آماده کنیم.

تهیه کننده گفت:” لشگر توفق” برنامه های “جوانه”، “نور آینده”، ” دومینو”، ” لال”، پیوستگی”، ” اثر انگشت”، ” انگشت رنگی ” و ” کویر بارور “را شامل می گردد و قصد دارد انتخابات ریاست جمهوری و تاثیر آن در سرنوشت آینده ملت ایران را از منظر مختلف بررسی کند.

خوش بیان افزود: ” جوانه” بر اساس طرحی از مصطفی قره باغی و به کارگردانی و نویسندگی سعید خلیلی تهیه شده که پخش آن از ۲۴ اردیبهشت آغاز شده است.
 


آخرین خبرها
منبع: هنر آنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.