˝مترسگ˝ راهی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان می‌شود

فروردین ۱۴۰۳

معجونی خبر داد:

کارگردان ˝مترسگ˝ از اجرای مجدد این اثر در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خبر داد.

حسن معجونی در گفتگو با خبرنگار تئاتر هنرآنلاین اظهار داشت: با توجه به ارتباط تنگاتنگ متن این اثر با گروه سنی نوجوان برآن شدیم که اجرایی در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان داشته باشیم.

وی تصریح کرد: اجرای مجدد این اثر بدون تغییر با اجرای قبل از ۱۹ مرداد به صحنه خواهد رفت.

بر اساس این خبر، پیش‌فروش بلیت‌های تخفیف‌دار این نمایش از امروز آغاز شده است. قیمت عادی بلیت نمایش “مترسگ” ۱۵ هزار تومان است.

علاقمندان به دیدن “مترسگ” در صورت پیش‌خرید بلیت، می‌توانند با بلیت‌های ۱۲ هزار تومانی به دیدن آن بنشینند.

نمایش “مترسگ” برگرفته از مجموعه داستان های “هنک، سگ گاوچران” نوشته جان آر اریکسون با ترجمه ی فربد فرزاد است و جابر رمضانی، پوریا کاکاوند، پیام سعیدی این داستان را به نمایش‌نامه تبدیل کرده‌اند.

در “مترسگ” بازیگرانی چون هوتن شکیبا، مازیار سیدی، میلاد شجره، شکیب شجره، امیر حسین طاهری، حسام محمودی‌فرید به ایفای نقش می پردازند.

در این نمایش محمد حسن معجونی علاوه بر کارگردانی با همکاری ویشکا آسایش طراحی صحنه را انجام داده است و طراحی لباس‌نیز بر عهده ی ویشکا آسایش بوده است.

نمایش “مترسگ” سال قبل در نوزهمین جشنواره‌ی بین المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان موفق به کسب ۵ جایزه شد.این جوایز عبارتند از: جایزه اول کارگردانی بخش تئاتر نوجوان برای محمدحسن معجونی- جایزه اول بازیگری بخش تئاتر نوجوان برای هوتن شکیبا، همچنین جایزه‌‌‌‌ی اول بازیگری از نگاه داواران نوجوان برای هوتن شکیبا به خاطر بازی در نقش “هنک”- جایزه‌ی اول طراحی صحنه برای ویشکا آسایش و محمد حسن معجونی- جایزه‌ی بهترین موسیقی برای پوریا پورامین، سارا بیگدلی شاملو و روزبه فدوی.

“مترسگ” نمایشی است برای گروه سنی ۱۵ سال به بالا که تابستان سال قبل در تالار حافظ به روی صحنه بود و با استقبال گرم تماشاگران مواجه شد.

این نمایش از تاریخ یاد شده هرشب ساعت ۱۹:۳۰ به روی صحنه خواهد رفت.

انتهای پیام/۵۲/۵۳
 


آخرین خبرها
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.