˝مضحکه دزدها˝ دوباره به صحنه می‌آید

گردآوری شده در گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری ممتازنیوز

هادی عامل هشمی کارگردان نمایش ˝ مضحکه دزدها˝ از اجرای دوباره این اثر نمایشی خبر داد.

به گزارش خبرنگار تئاتر هنرآنلاین هادی عامل در این‌باره گفت: از آنجا که نمایش مضحکه دزدها یک اثر کمدی است به احترام ایام محرم و صفر اجراهای این نمایش را قبل از محرم به پایان رساندیم.

او ادامه داد: این نمایش که پیش از این در جشنواره آئینی سنتی به روی صحنه رفته بود و اجراهای عمومی خود را در تالار سنگلج گذرانده بعد از ایام محرم در این تماشاخانه و یا در سالنی دیگر به صحنه خواهیم رفت.

نمایش ” مضحکه دزدها ” نوشته پویان غفاری است و کارگردانی هادی عامل یک نمایش کمدی ایرانی است که بر اساس نمایشنامه” بالماسکه دزدها” نوشته شده است.

این نمایش داستان سه دزد سابقه دار را به نمایش می گذارد که برای خلاص شدن از دست ماموران نظمیه تصمیم می گیرند به لباس بازیگران تقلید در آیند و وارد منزل بیوه سردار مفخم شوند که همین امر سبب اتفاقاتی می گردد که داستان نمایش را شکل می دهد.

در این نمایش بازیگرانی چون علی عامل هاشمی در نقش نوروز، حمید رحیمی در نقش کال تپل، محمد صمدی در نقش فرخ، الهه شه پرست در نقش شیرین، سینا کرمی در نقش نفله، ارسطو خوش رزم در نقش جارچی، لبخند بدیعی در نقش تاج الملوک و محمدرضا ایمانیان در نقش میرزا مفخم ایفای نقش دارند.


آخرین خبرها
ماخذ: هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.