˝نغمه باران˝ از جواد لشگری تجلیل می‌کند

گردآوری توسط گروه موسیقی ممتازنیوز

سرپرست گروه موسیقی ˝نغمه باران˝ گفت: به منظور تقدیر از زحمات جواد لشگری در کنسرت پیش روی گروه از وی تجلیل به عمل می‌آید.

به گزارش ممتاز به نقل از هنرآنلاین، علی امیرقاسمی، سرپرست و خواننده گروه موسیقی”نغمه باران” با اشاره به کنسرت شهریورماه این گروه بیان کرد: استاد جواد لشگری از سال ۸۵ که ارکستر نغمه باران شکل گرفت، همواره همراه ما بودند و مشاوره هایی برای پیشبرد بهتر ارکستر هم در چیدمان و هم در آهنگ داشتند و در تعدادی از کنسرت هایمان از آثار این استاد اجرا شد؛ به همین منظور و به پاس قدردانی از زحمات این بزرگوار در کنسرت شهریورماه از ایشان تجلیل خواهیم کرد.

وی با تاکید بر اینکه قطعات کنسرت برای اولین بار توسط این گروه اجرا می شوند، اظهار داشت: ۹ قطعه از همایون خرم، علی تجویدی، حبیب الله بدیعی، جواد لشگری و آهنگسازان جوان به همراه گروه برای اولین بار اجرا می کنیم.

امیرقاسمی خاطرنشان کرد: ارکستر زهی نغمه باران ۶۰ نوازنده دارد که سازهای کلاسیک و ایرانی را می نوازند و متشکل از هنرمندان پیشکسوت موسیقی ایران می باشند.

گفتنی است این گروه که تمرینات خود را از ۴ ماه پیش آغاز کرده است، ۲۹ شهریور ساعت ۲۱:۳۰ بر روی صحنه تالار وحدت به اجرای کنسرت می پردازد.

پایان پیام/۴۶


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.