˝پسرک بازیگوش˝ شهر را به هم می‌ریزد

گردآوری شده در گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری ممتازنیوز

با اجرا در دومین جشنواره تئاتر شهر/

نمایش خیابانی ˝پسرک بازیگوش˝ کاری از سامان خلیلیان با نگاه فانتزی به ماجراجویی های پسر بچه ای در راه مدرسه در دومین جشنواره تئاترشهر اجرای می‌شود.

به گزارش ممتاز به نقل از هنرآنلاین، نویسنده و کارگردان نمایش خیابانی «پسرک بازیگوش» اظهار داشت: نمایش «پسرک بازیگوش» نوشته و به کارگردانی خودم است که در بخش خیابانی دومین جشنواره تئاتر شهر حضور دارد.

وی افزود: این نمایش به پسری می‌پردازد که صبح به قصد مدرسه رفتن از خانه خارج می گردد اما در طول مسیر کارهایی را انجام می دهد که زندگی مردم را مختل می کند.

خلیلیان با بیان اینکه نمایش خیابانی «پسرک بازیگوش» در ایجاد ارتباط با مخاطب عام موفق است،‌ بیان داشت: این کار فانتزی و تقریبا بدون کلام است.

در این نمایش محمدهادی عطایی،‌ احمد صمیمی، مهدی ضیایئان‌پور و مجید یاراحمدی بازی می‌کنند.

این نویسنده و کارگردان تئاتر در خصوص جشنواره تئاتر شهر نیز خاطرنشان کرد: به هر حال اتفاق اصلی این جشنواره این است که سعی دارد تئاتر را به تمام فضاهای شهری ببرد و سبب آشنایی مردم با آن شود که این کار در فرهنگ تئاتر دیدن مردم بسیار تاثیرگذار خواهد بود، همچنین به اعتقاد بنده جشنواره تئاتر شهر دارای ایده فوق‌العاده‌ای است که در آینده تاثیرات ان مشهود خواهد شد.

دومین جشنواره تئاتر شهر روز شنبه ۱۹ مرداد همراه با مراسم افتتاحیه در فرهنگسرای اندیشه کارخود را آغاز می کند. این جشنواره به مدت یک هفته و تا ۲۶ مرداد ماه در سالن ها ، مجموعه های هنری و فرهنگسرای های تهران ادامه خواهد داشت. عموم شهروندان می توانند با مراجعه به فرهنگسراها و سالن های جشنواره به تماشای نمایش های دومین جشنواره تئاتر شهر بنشینند.

انتهای پیام/۵۴/۵۳
 


آخرین خبرها
ماخذ: هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.