˝ ساکن خانه چوبی ˝ به جشنواره فیلم فجر می رود

فرامرز ابوالصدق صداگذاری فیلم ˝ ساکن خانه چوبی˝ را برای حضور به موقع فیلم در جشنواره فیلم فجر را آغاز کرده است.

حسینعلی لیالستانی کارگردان فیلم سینمایی ” ساکن خیابان چوبی ” در گفت وگو با هنر آنلاین در باره روند آماده سازی این فیلم برای حضور در جشنواره فیلم فجر گفـت : فیلمبرداری فیلم در شمال کشور و تهران در شهرک سینمای دفاع مقدس بعد از ۴۵ جلسه کاری به پایان رسیده است .

سازنده ” مصائب عاشق فقیر ” در مورد تدوین فیلم گفت : برای آماده شدن به موقع فیلم برای حضور در جشنواره فیلم فجر کاوه ایمانی تدوین فیلم را به صورت همزمان با فیلمبرداری انجام داده است
 

این کارگردان در باره صداگذاری و میکس فیلم تصریح کرد : فرامرز ابوالصدق کار صداگذاری را برعهده دارد و ناصر چشم‌آذر نیز ساخت موسیقی را اغاز کرده است.

در خلاصه داستان “ساکن خانه چوبی” آمده است: دختری ۶ ساله در انتظار بازگشت دایی خود از جبهه است.همه فکر می‌کنند او شهید شده، اما…

پروانه معصومی، امیرحسین آرمان، بهزاد خداویسی، فردوس کاویانی، داریوش اسدزاده، نعیمه نظام‌دوست، پیژن پیشدادی، کیمیا حسینی از بازیگران این فیلم می باشند.

عوامل تولید “ساکن خانه چوبی” عبارتند از نویسنده فیلمنامه و کارگردان: حسینعلی لیالستانی، مدیر فیلمبرداری: شهریار اسدی، صدابردار: مازیار شیخ محبوبی، صداگذار: علی ابوالصدق، تدوین: کاوه ایمانی، موسیقی: ناصر چشم آذر، طراح گریم: محمد امیدواری، طراح صحنه و لباس: غفار رضایی، دستیار اول کارگردان و برنامه ریز: عباس شوقی، جانشین تولید: علی یاور، عکاس: احمدرضا شجاعی، تهیه‌کننده: مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی، حسن علیمردانی.
“میزاک” عنوان کار قبلی لیالستانی است که در بیست و هفتمین جشنواره فیلم فجر به نمایش در آمد . این فیلم تا کنون امکان اکران عمومی پیدا نکرده است.
 


آخرین خبرها
منبع: هنر آنلاین
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.