آبی‌ها در انتظار ۳ ستاره ملی‌پوش

جام جم آنلاین: استقلال در شرایطی اردوی تدارکاتی خود را در ترکیه بر پا کرد که هواداران این تیم منتظر جذب نکونام و خلعتبری و تعیین تکلیف مجتبی جباری هستند.

پس از آن‌که روز شنبه استقلالی‌ها، از کادرفنی گرفته تا جمعی از بازیکنان با حضور در هیات فوتبال قرارداد خود را ثبت کردند، امیر قلعه‌نویی شاگردانش را دیروز به ترکیه برد تا تمرین‌های آماده‌سازی را به‌دور از جنجال و هیاهو در کمپ تمرینی «گرین پارک» در ۲۰‌ کیلومتری استانبول برپا کند.

این اردوی تمرینی در شرایطی از دیروز آغاز شد که نگاه قلعه‌نویی و هواداران‌ آبی به تهران است و منتظرند ببینند علی فتح‌الله‌زاده در نیمه دوم فصل نقل و انتقالات قادر خواهد بود نکونام و خلعتبری، دو ستاره ملی پوش را جذب کند؛ اتفاقی که خود فتح‌الله‌زاده شنبه شب آن را حداقل درباره نکونام بعید دانست و گفت: به احتمال فراوان نکونام در اوساسونا باقی خواهد ماند. اصلی‌ترین مشکل برای آبی‌پوش شدن کاپیتان تیم ملی به هزینه بالای صدور رضایت‌نامه این بازیکن برمی‌گردد و پرداخت رقمی بیش از سه میلیارد تومان باعث شده استقلال از جذب این بازیکن مایوس شود.

اما شرایط محمدرضا خلعتبری متفاوت است. این بازیکن که با اعلام رسمی باشگاه الوصل، دیگر جایی در جمع شاگردان مارادونا ندارد، علاوه بر پیشنهاد استقلال، پیشنهادهای سنگین مالی پرسپولیس و سپاهان (ارقامی در حدود یک و نیم میلیارد تومان) را هم همچنان روی میز دارد و بنا به گفته خودش قرار است تا پایان هفته تیم فصل بعد خود را انتخاب کند.

این در حالی است که وضعیت مجتبی جباری هم همچنان نا مشخص است. در حالی که قلعه‌نویی با پادرمیانی فتح‌الله‌زاده پذیرفته است این بازیکن آبی پوش باقی بماند رقم بالای پیشنهادی جباری (حدود ۸۰۰ میلیون تومان) تا اینجا مانع ادامه حضور این هافبک خلاق در استقلال شده است.

جباری که این روزها پیشنهاد جدی مس کرمان را هم دریافت کرده، هیچ بعید نیست در صورت نهایی شدن پیوستن فرهاد مجیدی به مس، او نیز به کرمان کوچ کند.

هر چند تجربه فصل‌های گذشته نشان داده است جباری در روزهای پایانی نقل و انتقالات بازهم آبی‌پوش باقی خواهد ماند.

ساموئل تمدید کرد

دیروز استقلالی‌ها موفق شدند یکی دیگر از بازیکنان فصل گذشته خود را در این تیم نگه دارند. جی‌لوید ساموئل ترینیدادی که همچون فریدون زندی ابتدا پیشنهاد سنگینی را به فتح‌الله‌زاده داده و در یک قدمی جدایی از جمع آبی‌ها قرار گرفته بود، سرانجام دیروز قرارداد خود را با استقلال تمدید کرد تا به نوعی جای خالی آندرانیک تیموریان را در میانه میدان آبی‌ها پر کند. این در حالی است که استقلال همچنان به دنبال جذب یک هافبک دفاعی خارجی است.


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.