آب و برق مجموعه ورزشی دهداری آبادان قطع شد

۰۳م اسفند ،

غلام‌رضا خنفری، رییس اداره ورزش و جوانان آبادان اظهارکرد: دیروز ظهر اداره آب و برق آبادان، آب و برق این مجموعه را به سبب بدهی بالغ بر ۵۰ میلیون تومانی برق و ۹، ۱۰ میلیون تومانی آب قطع کرد.

به گزارش ایسنا ، وی ادامه‌داد: این بدهی به ۲۵ سال پیش تاکنون بر می‌گردد و من نمی‌دانم اکنون با توجه به وضعیت مالی‌ای که داریم چگونه باید این بدهی را پرداخت کنیم زیرا پولی برای پرداخت بدهی‌مان نداریم.

رییس اداره ورزش و جوانان آبادان گفت: اگر قرار باشد من به عنوان متولی ورزش آبادان فقط به دنبال وصل کردن آب و برق این مجموعه باشم، پس دیگر ورزش نمی‌تواند توسعه‌ای داشته باشد. کار هر روز من این است که پیش روسای سازمان آب و برق بروم و از آن‌ها بخواهم آب و برق مجموعه را وصل کنند.

وی افزود: در شش ماهی که در آبادان هستم؛ هفت، هشت بار برق این مجموعه را قطع کرده‌اند و من هم دائما در حال رو زدن به همه هستم تا این مشکل را برطرف کنند. نمی‌دانم این مساله باید تا کی ادامه داشته باشد.

خنفری گفت: به هر حال مدیریت شهری و استان باید فکری به حال این مساله کنند زیرا با توجه به وضعیت مالی‌ای که داریم قادر به پرداخت این بدهی نیستیم و این در حالی است که اداره آب و برق می‌گوید تنها راه وصل شدن آب و برق این است که بدهی را پرداخت کنید و من هم می‌گویم تنها راه پرداخت بدهی این است که مسوولان به ما کمک کنند.

وی بیان‌کرد: این مجموعه متعلق به دولت است و آب و برق هم متعلق به دولت است؛ پس خود دولت باید به خودش کمک کند. ورزشکاران ما نباید از این موضوع آسیب ببینند. اقشار مختلفی در این مجموعه تمرین می‌کنند و قطع بودن آب و برق این مجموعه خوبیت ندارد.

رییس اداره ورزش و جوانان آبادان با اشاره به این‌که نزدیک به ۱۸ هیات ورزشی در این مجموعه فعالیت می‌کنند، اظهارکرد: مجموعه ورزشی مرحوم پرویز دهداری آبادان همچنین دارای سالن چندمنظوره، پنج سالن تمرینی کوچک و یک زمین چمن مصنوعی است که روزانه بیش از دو هزار نفر در این مجموعه فعالیت می‌کنند که با وضعیت پیش‌آمده همگی از این موضوع متضرر می‌شوند.

وی عنوان‌کرد: در حالی که فقط باید به دنبال توسعه ورزش آبادان باشم اکنون ۵۰ درصد فعالیت من این شده که به دنبال وصل کردن آب و برق این مجموعه باشم. البته سازمان آب و برق را هم مقصر نمی‌دانم و به هر حال باید فکری اساسی به حال این موضوع شود.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.