آتش‌سوزی در خیابان لاله‌زار

۲۹خردادماه،

یک کارگاه بافندگی و ریسندگی در خیابان لاله‌زار تهران صبح امروز پنج‌شنبه دچار آتش سوزی شد.

به گزارش مشرق به نقل از ایسنا، مرتضی قاسم اصفهانی، مدیر منطقه یک عملیات آتش نشانی تهران دراین‌باره گفت: ستاد فرماندهی آتش‌نشانی در ساعت ۸:۴۵ صبح روز پنج شنبه با دریافت خبر وقوع اتفاق حریق در خیابان لاله‌زار آتش‌نشانان ایستگاه‌های ۴۶، دو و گروه امداد و نجات یک را به همراه کامیون خاور حامل دستگاه‌های تنفسی به محل اتفاق واقع در خیابان لاله زار، بالاتر از خیابان منوچهری اعزام کرد.
 
وی ادامه داد: با رسیدن اولین ایستگاه آتش نشانی به محل اتفاق ملاحظه شد از طبقه سوم یک پاساژ تجاری تولیدی چهار طبقه، شعله و دود فراوانی به خارج زبانه می‌کشد.

اصفهانی با بیان اینکه بررسی اولیه نشان داد که محل اتفاق یک کارگاه تولیدی تریکو به مساحت تقریبی ۱۰۰ متر مربع در طبقه سوم این پاساژ طعمه شعله‌های آتش شده‌، گفت: آتش نشانان با تقسیم شدن به دو گروه، همزمان به عملیات یافتن اشخاص گرفتار احتمالی در طبقات پرداخته و عملیات خاموش کردن آتش درکارگاه بافندگی و ریسندگی را آغاز کردند.
 
وی سبب بروز این آتش سوزی را اتصالی دستگاه‌های دوک پیچی (نخ پیچی) اعلام کرد و افزود: آتش‌نشانان سرانجام این آتش سوزی را پیش از سرایت آن به کارگاه‌های دیگر خاموش کردند.

مدیر منطقه یک آتش نشانی تهران با بیان اینکه این آتش سوزی هیچ گونه مصدومی در پی نداشت، به مالکان این گونه کارگاه‌ها پیشنهاد کرد که در زمان‌های کوتاه با بازدید دوره‌ای از دستگاه‌های خود نسبت به رفع نقایص و اتصالی سیم‌ها اقدام کنند.


مشرق
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.