آتش سوزی در مرکز خرید لوازم لوکس خودرو

آتش سوزی در طبقه سوم مرکز خرید لوازم لوکس خودرو با تلاش آتش نشانان مهار شد.

به گزارش خبرنگار حوادثممتازنیوز،  با تماس شهروندان با سامانه ۱۲۵،ستاد فرماندهی به علت اهمیت موضوع همزمان ۴ ایستگاه و یک گروه نجات را  در ساعت ۱۸:۲۰ دقیقه به محل حادثه در خیابان ملت(پاساژ شیرین ) اعزام کرد.
 
اصفهانی مدیر منطقه یک عملیات سازمان آتش نشانی گفت: این آتش سوزی از یک مغازه به مساحت ۱۲۰ متر مربع در طبقه سوم که مملو از اسپری و دیگر لوازم لوکس خودرو بوده شروع ودر حال سرایت به دیگر مغازه ها بود.
 
وی افزود: نیروهای آتش نشانی به محض رسیدن ابتدا افرادی را که در مرکز خرید گرفتار دود و آتش بودند را به مکان امن انتقال دادند و در ادامه عملیات با تقسیم نیروها از چند جهت به کانون آتش سوزی حمله و توانستند قبل از رسیدن شعله های آتش به دیگر مغازه ها  آن را مهار کنند.
 
اصفهانی گفت: به دلیل حجم زیاد کالا عمل لکه گیری و خاموش کردن کامل آتش یک ساعت به طول انجامید.
 
وی در ادامه گفتگوی خود افزود: خواهش من از تمامی مردم خصوصا کسبه مرکزی شهر این است که به محض شنیدن صدای آژیر خودروهای امدادی راه را برای خودروها باز کنند تا نیروهای امدادی در کمترین زمان بتوانند خود را به محل حادثه برسانند.
 
شاهدین این حادثه در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران از سرعت عمل و رسیدن به موقع آتش نشانان به محل حادثه و خاموش کردن آتش در کمترین زمان ممکن تقدیر کردند.
 
یکی از حاضران محل در این خصوص گفت: در این مرکز دو راه پله وجود دارد که یکی از این راه پله ها تبدیل به مغازه و کاملا بسته شده بود و یک راه پله برای تردد افراد وجود داشت که اگر نیرو های آتش نشانی کمی دیر به محل حادثه رسیده بودند بسیاری از افراد در طبقه سوم دچار حادثه ای ناگوار می شدند./ز
 


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.