آثاری از پرویز یاحقی منتشر می‌شود

گردآوری توسط گروه موسیقی ممتازنیوز

با همنوازی سامان احتشامی و بابک شهرکی؛

بابک شهرکی؛ نوازنده ویلون از انتشار یافتن مجموعه ای از آثار پرویز یاحقی خبر داد و گفت: این قطعات به صورت دوئت توسط من و سامان احتشامی اجرا شده است.

بابک شهرکی؛ نوازنده ویلون و آهنگساز در گفت و گو با خبرنگار موسیقی ممتاز به نقل از هنرآنلاین، از انتشار یافتن مجموعه ای از آثار پرویز یاحقی خبر داد ودر این باره گفت: این مجموعه، اثری برای پیانو و ویلون است که هم اکنون در مرحله ضبط به سر می برد. در این آلبوم قطعاتی از آثار استاد پرویز یاحقی را بازسازی و اجرا کرده ایم. البته تا کنون نتهای این قطعات نوشته شده و بسیاری از آنها نیز توسط ما اجرا شده است.

این آهنگساز در ادامه افزود: تمامی بخش های پیانوی مربوط به این آلبوم را سامان احتشامی اجرا کرده و بخش ویلون آن به عهده من است که هنوز عنوانی برای آن انتخاب نشده است و معلوم نیست چه زمانی منتشر خواهد شد اما شرکت آوای باربد آن را منتشر خواهد کرد.

شهرکی خاطر نشان کرد: ضبط بعضی از این قطعات هنوز انجام نشده ، اما در دستور کار ما قرار دارد. از میان قطعاتی که کار ضبط آنها به پایان رسیده می توان به “می زده شب” و “رفته از بر من” نام برد.

این آلبوم قرار است تا پایان سال ۹۲ روانه بازار موسیقی شود. از بابک شهرکی به تازگی آلبوم دیگری به نام “گلهای خرم” انتشار یافته است . این آلبوم نیز به اجرای مجموعه قطعاتی از آثار استاد همایون خرم پرداخته است .

پایان پیام/۴۳


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.