آثار هنرمندان ایرانی در نمایشگاه آرت دبی ارائه می‌شود

۲۷ آبان ،

هنر > تجسمی
آثار هنرمندان ایرانی همچون بهداد لاهوتی هنرمند مجسمه ساز در نمایشگاه بین المللی آرت دبی، اسفندماه امسال ارائه می‌شود.

به گزارش ایرنا، لاهوتی در این باره گفت: این نمایشگاه که یکی از معتبرترین رویداد های هنری منطقه بوده با حضور هنرمندانی از کشورهای اروپایی و خاورمیانه برگزار می‌شود و من نیز با همکاری گالری آران در این نمایشگاه هنری درروزهای پایان اسفند ماه حضور می‌یابم.

وی با بیان اینکه هنوز تعداد آثار ارسالی به این نمایشگاه هنری مشخص نیست، ادامه داد: دوره گذشته این نمایشگاه هنری‌،گالری آران و آثار هنرمندان ایرانی شرکت کرده بود.

این هنرمند مجسمه ساز همچنین از برگزاری نمایشگاهی انفرادی از آثارش طی ماه های آینده خبر داد و گفت: این نمایشگاه بهمن ماه ۹۱ در گالری آران برگزار می‌شود.

لاهوتی به فعالیت های هنری خود اشاره کرد و افزود: اکنون مشغول ساخت مجسمه های این نمایشگاه هستم که به احتمال زیاد بین ۱۰ تا ۱۲ مجسمه از میان آثار خلق شده را در یک نمایشگاه انفرادی عرضه می‌کنم.

دبیر اجرایی ششمین دوسالانه ملی مجسمه سازی گفت:این آثار در ابعاد و اندازه های مختلف و متنوع بوده و در خلق آنها از آهن‌، برنز و فایبرگلس استفاده شده است.

این هنرمند مجسمه ساز که پیشتر با سه مجسمه به عنوان هنرمند میهمان در نمایشگاه “آرت وین” شرکت کرده بود، درباره این هفته هنری گفت: عرضه آثارم در این نمایشگاه اولین حضور ایران در هفته هنری‌”آرت وین” بود که با استقبال بسیار خوبی از سوی مراجعه کنندگان روبه رو شد.

لاهوتی دو سال پیش در گالری آران نمایشگاه انفرادی با عنوان “بامیه” برگزار کرد.


RSS
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.