آخرالزمان در یک مهمانی هالیوودی

۲ م دیماه ،

گروهی از ستارگان مشهور هالیوود در فیلم اکشن – کمدی ˝آخر دنیا˝ (The end of the world) با نام‌های حقیقی خود جلوی دوربین می‌روند.

به گزارش سرویس بین‌الملل هنرآنلاین، فیلم اکشن– کمدی “آخر دنیا” را “اوان گلدبرگ” و “ست روگن” به طور مشترک کارگردانی می‌کنند.

بنابر این گزارش، فیلمنامه “آخر دنیا” را “ست روگن” بر اساس طرحی از “جیسون استون” به رشته تحریر درآورده و داستان آن دربارهٔ گروه بزرگی از بازیگران مشهور و شناخته شده هالیوودی است که همگی به مهمانی که در خانه “جیمز فرانکو” برگزار می‌شود دعوت می‌شوند اما در اواسط این مهمانی ناگهان آخرالزمان رخ می‌دهد و همه چیز روبه نابودی می‌رود. گویا پیش‌بینی‌های نوستراداموس در وسط این مهمانی حقیقت پیدا می‌کند و…

به گزارش هالیوودنیوز، در این فیلم اکشن- کمدی که کمپانی سونی پیکچرز به عنوان تهیه‌کننده اصلی، آن را با هزینه نزدیک به ۲۵ میلیون دلار تولید می‌کند، بازیگران مشهوری همچون؛ “اما واتسون”، “جوناه هیل”، “ست روگان”، “جیسون سیگال”، “جیمز فرانکو”، “پاول رود”، “ریحانا”، “مایکل کرا” و “دنی مکبراید” و “کوین هارت” ایفای نقش می‌کنند. همچنین چند بازیگر بزرگ و معروف دیگر نیز به عنوان بازیگر مهمان در این فیلم حضور دارند که هنوز اسامی آنها فاش نشده است.

گفتنی است، کمپانی‌های “مندیت پیکچرز” و “پوینت‌گری پیکچرز” نیز در تولید این فیلم با “سونی پیکچرز” همکاری می‌کنند.
 


آخرین خبرها
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.