آخرهفته خود را با فیلم های تلویزیون سپری کنید

شبکه‌های مختلف تلویزیون برای تعطیلات آخر هفته و بخصوص برای کسانی که اوقات فراغت خود را با تماشای تلویزیون سپری می‌کنند، چند فیلم ایرانی و خارجی در نظر گرفته‌اند.

مجله شبانه ممتاز نیوز،

شبکه یک

فردا: ساعت ۱۴ و ۵۰ دقیقه، فرشتگان قصاب

فیلم تلویزیونی «فرشتگان قصاب» به کارگردانی سهیل سلیمی، فردا ساعت‌ ۱۴ و ۵۰ دقیقه از شبکه یک به نمایش درمی‌آید. دارین حمزه، ستاره پسیانی و محمدرضا غفاری در این فیلم تلویزیونی به ایفای نقش پرداخته‌اند.

شبکه دو

فردا: ساعت ۸، گروه ویژه‌/ ‌ساعت ۱۷ و‌۳۰ دقیقه، اسب مسابقه‌/ ‌ساعت ۲۳، شنود

«گروه ویژه» به کارگردانی هویت ییتمن، فیلم سینمایی دیگری است که فردا ساعت ۸ صبح در قالب برنامه «سینما صبحانه» از این شبکه به نمایش درمی‌آید. فیلم سینمایی «اسب مسابقه» به کارگردانی راندال والاس نیز فردا ساعت ۱۷و ۳۰ دقیقه از شبکه دو پخش می‌شود. این فیلم محصول ۲۰۱۰ آمریکاست.

فردا ساعت ۲۳ فیلم سینمایی «شنود» به کارگردانی جیاکومو مارتلی نمایش داده می‌شود.

شبکه سه

فردا: ساعت ۱۰ و ۳۰ دقیقه، بیا از قبل حرف بزنیم‌/ ‌ساعت ۱۶، منطقه آتش‌/ ‌ساعت ۱۹، اینجا آسمان همیشه ابریست

فیلم تلویزیونی «بیا از قبل حرف بزنیم(سفر به بروجرد)» به کارگردانی حمید نعمت‌الله، فردا ساعت ۱۰ و ۳۰ دقیقه از شبکه سه بازپخش می‌شود. «منطقه آتش» به کارگردانی راب بومن هم فردا ساعت ۱۶ از شبکه سه تقدیم علاقه‌مندان می‌شود.

فیلم تلویزیونی «اینجا آسمان همیشه ابریست» به کارگردانی مهدی گلستانه و با بازی شهرام قائدی، الیکا عبدالرزاقی و فقیهه سلطانی، فردا ساعت ۱۹ از شبکه سه پخش می‌شود.

شبکه چهار

فردا: ساعت ۱۲، تقاطع میلر‌/ ‌ساعت ۲۰ و ۳۰ دقیقه، صفحه هشت

فیلم سینمایی «تقاطع میلر» به کارگردانی برادران کوئن، محصول ۱۹۹۰ آمریکا در ژانر جنایی و طنز، فردا ساعت ۱۲ از شبکه چهار پخش می‌شود.

«صفحه هشت» به کارگردانی دیوید هیر، فیلم دیگری است که فردا ساعت ۲۰ و ۳۰ دقیقه در قالب برنامه «سینما‌۴» از شبکه چهار به نمایش درمی‌آید.

شبکه تهران

فردا: ساعت ۴۰ دقیقه بامداد، یادآوری کامل‌/ ‌ساعت ۹ و ۱۵ دقیقه، عصر یخبندان ۲‌/‌ ساعت ۱۳ و ۳۰ دقیقه، جوان سرگردان

فیلم سینمایی «یادآوری کامل» به کارگردانی لن ویزمن و با بازی کولین فارل، بوکم وودبین و برایان کرانستون، ۴۰ دقیقه بامداد فردا از شبکه تهران بازپخش می‌شود.

انیمیشن «عصر یخبندان ۲» به کارگردانی کارلوس سل دانها، محصول ۲۰۰۶ آمریکا، فردا ساعت ۹ و ۱۵ دقیقه در قالب برنامه تماشاخانه از شبکه تهران به نمایش درمی‌آید.

«جوان سرگردان» به کارگردانی راج بابو، محصول ۲۰۱۱ هند، فیلم سینمایی دیگری است که فردا ساعت ۱۳ و ۳۰ دقیقه از شبکه تهران پخش خواهد شد. در این فیلم، لالو آلکس، ساجیتا بتی و بجوکاتان ایفای نقش کرده‌اند.

شبکه شما

فردا: ساعت ۱۳ و ۳۰ دقیقه، پنجمین نفر

فیلم تلویزیونی «پنجمین نفر» به کارگردانی بهروز خلجی، فردا ساعت ۱۳ و ۳۰ دقیقه از شبکه شما پخش می‌شود. این فیلم تلویزیونی از تولیدات صداو‌سیمای مرکز یزد است.

شبکه پویا

فردا: ساعت ۲۰، سیاه‌گوش گمشده

انیمیشن «سیاه گوش گمشده» به کارگردانی مشترک رائول گارسیا و مانوئل سیسیلیا، محصول مشترک ۲۰۰۸ اسپانیا و انگلیس، فردا ساعت ۲۰ از شبکه پویا پخش می‌شود.

شبکه نمایش

فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی «جزیره گنج»، «موج»، «محبت‌ها»، «مامور انتقال ۱»، «گروه ادیسون» و «بازگشت هفت دلاور» فردا ساعت ۱۳ و ۱۵ دقیقه، ۱۵، ۱۷، ۱۹، ۲۱ و ۲۳ از شبکه نمایش پخش می‌شود.


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.