آخرین وضع نقل و انتقال در فولاد

  دو بازیکن برزیلی در پست ‌دفاع وسط و مهاجم و پنج بازیکن لیگ برتری هفت بازیکنی هستند که تاکنون با فولاد قرارداد بسته و آن را ثبت رسمی هم کرده اند.

عباس پورخسروانی و مهدی نوری از شاهین بوشهر، مهدی امیرآبادی و اسماعیل شریفات از استقلال تهران و ارشاد یوسفی از مس کرمان بازیکنان جذب شده داخلی هستند.

لئاندرو پادوانی سلین و لوسیانو پریرا مندز هم دو بازیکن خارجی جذب شده از برزیل هستند. این در حالی است که فولادی ها دو سهمیه لیگ برتری و دو سهمیه بازیکن خارجی دیگر نیز دارند که احتمالا ظرف روزهای آینده از آنها استفاده می کنند.

قرارداد ۱۵ بازیکن فصل گذشته فولاد شامل عبدالله کرمی، بختیار رحمانی، آرش افشین، محمد رشید مظاهری، امیر شرفی، میثم کریمی، خیرالله ویسی آرا، سروش رفیعی، ساسان انصاری، امید خالدی، علیرضا سلیمی، مهرداد جماعتی، ایوب والی، طالب ریکانی و حکیم نصاری هم تمدید شده و چهار بازیکن نیز از تیم امید فولاد به فهرست بزرگسالان اضافه شدند تا جمع بازیکنان ثبت قرارداد کرده به ۲۶ نفر برسد.

هر تیم لیگ برتری می تواند نام ۳۵ نفر شامل ۲۱ نفر در رده بزرگسال، شش نفر در رده زیر ۲۳ سال، پنج نفر در رده زیر ۲۱ سال و سه نفر در رده زیر ۱۹ سال را در فهرست بازیکنان خود قرار دهد که البته هشت نفر زیر ۱۹ و ۲۱ سال حتما باید از تیمهای امید و جوانان باشگاه انتخاب شوند.

جلال کاملی مفرد، کریم شاوردی، امید خورج، کاوه رضایی، آندره رینالدو، جابا مجیری، سامان صفا، مهدی مومنی و چند بازیکن رده سنی امید هم بازیکنانی هستند که از فهرست فولاد در فصل گذشته خارج شده اند.


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.