آخرین آرزوی آیت الله هاشمی رفسنجانی پیش از فوت

"وزیر

ممتاز نیوز – وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی با اشاره به دیدار خود با آیت الله علی اکبر هاشمی رفسنجانی که در آخرین ساعات حیات ایشان انجام شد، گفت: آیت الله علی اکبر هاشمی رفسنجانی در این دیدار صراحتا از دو قطبی شدن فضای سیاسی کشور ابراز نگرانی کردند.

سیدحسن قاضی زاده هاشمی روز دوشنبه در حاشیه همایش نقش روحانیت در توسعه سلامت در شهرری در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: آخرین آرزوی آیت الله علی اکبر هاشمی رفسنجانی همدلی و وحدت همه گروه های سیاسی و تلاش مسئولان برای آرامش و سازندگی کشور و ارتقای معیشت و رفاه مردم بود.
وی با بیان اینکه آیت الله علی اکبر هاشمی رفسنجانی در دشمن شناسی تبحر ویژه ای داشت اظهار کرد: خناسان هیچگاه موفق نشدند پیوند ایشان با ولایت و مردم را کمرنگ و مخدوش کنند.
قاضی زاده هاشمی گفت: تداوم راه ایشان جز با حفظ وحدت، همدلی و توکل به خدا امکانپذیر نیست و باید با شناخت درست مسیر و دست رد زدن بر سینه کسانی که بر خلاف مسیر درست حرکت می کند قلب ایشان را شاد نگه داریم.
وی تصریح کرد: آیت الله علی اکبر هاشمی رفسنجانی با مبارزه در راه حق و اعتلای اسلام در پیش از انقلاب و مقاومت و صبوری در مقابل بداخلاقی ها و ناجوانمردی های سیاسی پس از انقلاب، خود را به معنای کامل فدای اسلام و انقلاب کرده بود.
وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی با بیان اینکه صبوری و نجابت آیت الله علی اکبر هاشمی رفسنجانی در مقابل مصائبی که در عرصه سیاسی بر ایشان وارد شد درس آموز و عبرت انگیز است افزود: آیت الله علی اکبر هاشمی همواره به فکر نظام و حفظ دستاوردهای آن بود.
وی ادامه داد: رحلت آیت الله علی اکبر هاشمی رفسنجانی باید زمینه ساز فضای مهربانی، نوع دوستی و صمیمت برای آینده ایران باشد و در این صورت است که روح ایشان راضی و شاد است.
قاضی زاده هاشمی گفت: مرگ به سراغ همه انسان ها خواهد آمد و این اعمال نیک و شایسته فردی و اجتماعی است که به یادگار مانده و نجات بخش انسان خواهد بود.
وی تصریح کرد: برای اصلاح مسیر هم باید از خود و اطرافیان خود آغاز کنیم و این مهم در مسئولان رده بالای کشور اهمیت بیشتری می یابد.
به گزارش ایرنا، آیت الله اکبر هاشمی رفسنجانی عصر روز گذشته در سن ۸۲ سالگی و به دلیل عارضه قلبی در بیمارستان شهدای تجریش به ملکوت اعلی پیوست.

منبع: ایرنا

باز نشر: اخبار ایران و جهان ممتاز نیوز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.