آخرین آمار تعداد مصدومان چهارشنبه سوری

۲۹م اسفند ،

رئیس اورژانس کشور اعلام کرد: تعداد مصدومان حوادث چهارشنبه سوری امسال در کشور تا این لحظه -بامداد قبل- به ۱۳۶ نفر رسیده است که از این تعداد ۸۳ نفر به بیمارستان ارجاع شدند و تاکنون هیچ مورد فوتی نیز گزارش نشده است.

خبرگزاری فارس: رئیس اورژانس کشور اعلام کرد: تعداد مصدومان حوادث چهارشنبه سوری امسال در کشور تا این لحظه -بامداد قبل- به ۱۳۶ نفر رسیده است که از این تعداد ۸۳ نفر به بیمارستان ارجاع شدند و تاکنون هیچ مورد فوتی نیز گزارش نشده است.
 

محمد تقی طالبیان افزود: از تعداد ۱۳۶ مصدوم حوادث چهارشنبه سوری امسال در کشور ۱۸ مورد زن و  ۱۲۸ نفر مرد بودند که از این تعداد ۸۳ نفر به بیمارستان اعزام شدند و بقیه در محل به صورت سرپایی مداوا شدند.

وی ادامه داد: بیشترین میزان آسیب در ناحیه چشم با ۳۸ مورد بوده است و بعد از آن به ترتیب سوختگی صورت با ۳۵ مورد، سوختگی و آسیب به پا ۲۲ مورد، سوختگی دست ۱۸ مورد آسیب به سر ۱۷ مورد بوده است.

وی گفت:‌ بعضی از مصدومان در چند ناحیه از بدن دچار آسیب یا سوختگی شده‌اند.

طالبیان افزود: بیشترین وسیله آسیب به مردم در چهارشنبه سوری امسال ترقه با ۷۹ مورد بوده است و بعد از آن نارنجک با ۲۲ مورد در ردیف دوم است، ۴مورد از اتفاق دیدگان هم بر اثر انفجار دینامبت مصدوم شده‌اند.


مجله اینترنتی برترین ها | پورتال خبری و سبک زندگی
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.