آخرین خبر شهرداری کرج

۲۱م دیماه ،

به گزارش روابط عمومی شهرداری کرج : آقازاده شهردار کرج در خصوص استخدام در شهرداری کرج از طریق ثبت نام اینترنتی که پیش از این صورت گرفته بود گفت : تا پایان سال ۹۱ وضعیت متقاضیان با گرفتن آزمون تخصصی زیر نظر سازمان شهرداریهای کشور مشخص می گردد .

شهردار کرج با اعلام اینکه تعداد کارکنان شهرداری این کلانشهر در حدود ده هزار نفر می باشد گفت : این شهرداری در نظردارد برای در اختیار داشتن نیروهای متخصص و فنی و با مهارتهای مختلف ۲۶۰ نفر از متقاضیانی اکه برای استخدام در شهرداری کرج پیش از این ثبت نام نموده بودند را طی آزمونی اختصاصی برگزیده و به کار گیرد .

وی درادامه اظهار داشت : استخدام نیروهای متخصص جزء برنامه های پیش بینی شده این سازمان قرار دارد تا از این طریق به بالا بردن سطح کیفی و اعتلای خدمات رسانی به شهرو شهروندان منجرگردد .

آقازاده افزود: قرار است سازمان شهرداریهای کشور تا پایان سال آزمونی را در همین خصوص برگزار نموده و نیروهای استخدامی مشخص گردند .

این مسئول گفت : اگر این روند ازسوی سازمان شهرداریهای کشور صورت نگیرد شهرداری کرج راساً به استخدام نیروهای متقاضی می پردازد واین امر به طور جدی در دستور کارشهرداری کرج قراردارد .

آگهی استخدام
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.