آخرین قیمت سکه، طلا و ارز در بازار

امروز در بازار سکه و طلا قیمت ها افزایشی بود در حالی که نرخ خرید دلار و یورو با کاهش قیمت همراه شده است.

به گزارش ممتازنیوز به نقل از ایسنا، هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در بازار امروز (دوشنبه)، با افزایش قیمت همراه شد و به ۱۰ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان رسید. همچنین هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم  نسبت به روز گذشته تغییری نداشته و روی قیمت ۱۰ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان به فروش رفته است.

بنا بر اعلام اتحادیه طلا و جواهر تهران، هر قطعه نیم سکه هم با کاهش ۵۰ هزار تومانی پنج میلیون و۲۵۰ هزار تومان و هر قطعه ربع سکه هم با افزایش ۲۰ هزار تومانی سه میلیون و ۲۰ هزار تومان فروخته شد.

سکه یک گرمی هم با افزایش ۷۰ تومانی یک میلیون و  ۷۰۰ هزار تومان و هر گرم طلای ۱۸ عیار با نرخ یک میلیون و ۳۶ هزار تومان خرید و فروش می شود.

کاهش ۱۳۰۰ تومانی نرخ دلار

همچنین صرافی‌های بانکی هر دلار آمریکا را به قیمت ۲۰ هزار و ۷۰۰ تومان می‌خرند و معادل ۲۰ هزار و ۸۰۰ تومان نیز می‌فروشند که نرخ خرید و فروش دلار نسبت به دیروز با ۱۳۰۰ تومان کاهش قیمت مواجه شده است.

این صرافی‌ها هر یورو را نیز معادل ۲۴ هزار و ۴۰۰ می‌خرند  و به قیمت ۲۴ هزار و ۵۰۰ تومان نیز می فروشند که نرخ خرید و و فروش یورو نیز ۱۶۰۰ تومان کاهش یافته است.

علاوه براین، امروز بانک‌ها نیز هر دلار آمریکا را به قیمت ۱۷ هزار و ۵۰۰ تومان و هر یورو را نیز معادل ۲۲ هزار و ۵۰۰ می خرند.

انتهای پیام

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.