آخرین قیمت مرغ در بازار

معاون برنامه ریزی استانداری تهران با اعلام اینکه قیمت امروز شنبه هرکیلوگرم گوشت مرغ در بازار ۵۴۰۰ تومان گزارش شده است، درعین حال تصریح کرد: البته مراکز عرضه به هیچ وجه نباید گوشت مرغ را بیش از کیلویی ۵۲۰۰ تومان به مردم عرضه کنند.

نعمت الله ترکی  درخصوص همکاری استانهای همجوار در تامین مرغ مورد نیاز پایتخت اظهارداشت: استانهای همجوار به خوبی مرغ استان تهران را تامین می کنند و از این بابت هیچ مشکلی وجود ندارد.
وی دربیان قیمت مرغ در بازار عنوان کرد: خوشبختانه قیمت مرغ در پایتخت روند کاهشی داشته به طوریکه امروز در بازارقیمت هرکیلوگرم گوشت مرغ ۵۴۰۰ تومان گزارش شده است.
ترکی درعین حال تصریح کرد: البته در سطح استان توسط مسئولان مربوطه به تمامی فروشگاههای زنجیره ای، مراکز میادین میوه و تره بار و فروشگاههای سطح شهر اعلام شده است که به هیچ وجه نباید گوشت مرغ را بیش از کیلویی ۵۲۰۰ تومان به مردم بفروشند.
وی افزود: اگرچنانچه یکی از این مراکز، هرکیلوگرم گوشت مرغ را بیش از ۵۲۰۰ تومان عرضه کنند، برابر مقررات با آنها برخورد خواهد شد.
به گفته ترکی، بازرسان معاونت نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران از پایانه ها تا مراکز عرضه بر قیمت گوشت مرغ نظارت کامل دارند و با متخلفان برخورد خواهند کرد. وی خواستار آن شد که مردم در صورت مشاهده گرانفروشی درمراکز عرضه گوشت مرغ سریعا گزارش تخلف را از طریق سامانه ۱۲۴ با مسئولان ذیربط درمیان بگذارند تا در اسرع وقت به آن رسیدگی شود.
وی درباره آخرین قیمت نهاده ها در بازار بیان داشت: براساس آخرین گزارشات، امروز هرکیلوگرم نهاده کنجاله سویا با قیمت ۱۰۰۰ تومان، هرکیلوگرم نهاده ذرت با قیمت ۵۱۲ تومان، هرکیلوگرم نهاده سبوس گندم با قیمت ۲۱۴ تومان و هرکیلوگرم نهاده جو با قیمت ۵۲۰ تومان عرضه شده است.
۳۹۳۹
 

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.