آخرین مهلت انصراف از بیمه تکمیلی

۲۸م آذر ،

بینا- رئیس کانون عالی بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی پایان آذرماه را آخرین مهلت زمان انصراف و یا افزودن فرد تازهی برای بیمه تکمیلی بازنشستگان دانست و گفت: قانون همسان سازی بازنشستگان تامین اجتماعی رعایت نمی‌شود.
به گزارش بینا، علی اکبر خبازها با بیان این مطلب به مهر افزود: در قرارداد تازه سال جاری بیمه تکمیلی بازنشستگان تامین اجتماعی که با بیمه دی بسته شده است خدمات درمانی بیشتری نسبت به سال قبل به بازنشستگان و خانواده های آنان ارائه می گردد.
وی تاکید کرد: به منظور افزایش سقف خدمات بیمه، مبلغی که از بازنشستگان دریافت می گردد نیز بیشتر شده است بطوریکه از ابتدای مهرماه ماهیانه ۱۰ هزار و ۴۵۰ تومان در ازای هر یک از اشخاص تحت پوشش به بیمه دی پرداخت می گردد.
رئیس شورای عالی بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی گفت: به بازنشسته ای که قصد انصراف و یا افزودن فرد تازهی برای استفاده از خدمات بیمه تکمیلی دارد تا پایان آذرماه مهلت داده شده که به دفاتر بازنشستگان در تمامی استانها مراجعه و فرم مربوطه را تکمیل کند.
خبازها همچنین در مورد همسان سازی حقوق بازنشستگان افزود: در سال ۸۸ قرار بود ۲۵۰۰ میلیارد تومان در قالب سهام قابل ارائه برای همسان سازی حقوق بازنشستگان درنظر گرفته شود که از این میزان ۹۳۷ میلیارد تومان توزیع شد اما همچنان حدود ۱۵۰۰ میلیارد تومان آن باقی مانده است .
به گفته وی، جامعه بازنشستگان همچنان بستانکار است و دولت باید این قانون را اجرایی کند.

RSS
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.