آخرین «هفت» با فریدون جیرانی / عکس

به گزارش خبرآنلاین، جیرانی در ابتدای این برنامه که با بیش از یک ساعت تاخیر پخش شد، از پایان حضور خود خبر داد و گفت از هفته آینده «هفت» با یک گروه جدید به کار خود ادامه می‌دهد.


 

برنامه «هفت» اردیبهشت سال ۱۳۸۹ کارش را آغاز کرد و به تدریج جایگاه خود را به عنوان یک برنامه پرتماشاگر با موضوع سینمای ایران مستحکم ساخت. تا اینکه هفته پیش به طور ناگهانی اعلام شد جیرانی از این برنامه جدا خواهد شد.
 

ظاهرا انتشار نامه ۲۱ رسانه به عزت‌الله ضرغامی مدیر سازمان صدا‌و‌سیما در انتقاد از عملکرد برنامه «هفت»، در اتخاذ این تصمیم موثر بوده است.

 
 

مدیر گروه اجتماعی شبکه سه نیز از ایجاد تغییرات در اجرای این برنامه و رفتن جیرانی از «هفت» خبر داد. قرار است از هفته آینده این برنامه با اجرای محمود گبرلو و تهیه‌کنندگی محمد خزاعی روی آنتن برود.


 

آخرین برنامه «هفت» با اجرای جیرانی به بررسی روند صدور پروانه ساخت با حضور جهانگیر الماسی و مهدی سجاده‌چی اختصاص داشت. همچنین به مناسبت درگذشت ایرج قادری کارگردان سینما، فاطمه گودرزی بازیگر فیلم «می خواهم زنده بمانم» مهمان برنامه بود. محمد درمنش هم درباره اتفاقات اخیر سینمای ایران همچنین درباره گروه سینمایی مخاطب خاص صحبت کرد.
 

۵۸۵۸
 

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.