آخرین وضعیت علی کریمی و رضا حقیقی

۲۷م اسفند ،

مربی بدنساز تیم پرسپولیس با مثبت ارزیابی کردن وضعیت علی کریمی از لحاظ بدنی و آمادگی جسمانی گفت: اگر مشکلی برای کریمی پیش نیاید رقابت‌های جام حذفی را با حضور وی برگزار خواهیم کرد.

خبرگزاری ایسنا: مربی بدنساز تیم پرسپولیس با مثبت ارزیابی کردن وضعیت علی کریمی از لحاظ بدنی و آمادگی جسمانی گفت: اگر مشکلی برای کریمی پیش نیاید رقابت‌های جام حذفی را با حضور وی برگزار خواهیم کرد.

فرهاد چیذری  در رابطه با وضعیت علی کریمی و سایر بازیکنان تیم پرسپولیس، اظهار کرد: علی کریمی در حال حاضر تمرینات دو خود را دور زمین آغاز کرده و از نظر بدنی شرایط خوبی دارد. البته هنوز پا به توپ نشده، اما تصور می‌کنم ظرف یکی، دو هفته‌ آینده تمرینات گروهی را آغاز کند، هر چند در این باره نظر پزشک وی دارای اهمیت است که اجازه این کار را به وی بدهد یا خیر؟

اما در مجموع از نظر بدنی مشکل خاصی ندارد. همچنین سایر بازیکنان تیم نیز به جز حقیقی هافبک تیم پرسپولیس هیچ مشکلی از نظر آسیب دیدگی‌ ندارند و با تمام توان تمریناتی که از لحاظ بدنی به آنها ارائه می‌شود به خوبی اجرا می‌کنند.

وی دربارهٔ حقیقی نیز گفت: قرار است امروز پزشک جراح حقیقی دربارهٔ جواب MRI وی نتیجه‌ نهایی را صادر کند. امیدوارم کشیدگی رباط وی به میزانی نباشد که امکان حضورش را در رقابت‌های جام حذفی با مشکل مواجه کند.

چیذری همچنین در خصوص وضعیت خود در تیم پرسپولی ، اظهار کرد: با همدلی و صمیمی که بین من، بازیکنان و کادر فنی برقرار است، تاکنون با مشکل خاصی با تیم پرسپولیس روبرو نشدم و تقریبا توانسته ام جایگاه خود را در این تیم تثبیت کنم. امیدوارم این جایگاه با کسب قهرمانی تیم پرسپولیس در رقابت‌های جام حذفی مستحکم شود و شرایط خوبی را از لحاظ آمادگی بدنی برای تیم پرسپولیس رقم بزنم.

مربی بدنساز تیم پرسپولیس در پایان تاکید کرد: با اطمینان خاطری که سردار رویانیان نسبت به کار من در تیم پرسپولیس دارد، انگیزه ام برای ماندن در این تیم چند برابر شده و امیدوارم بتوانم در سال آینده نیز با عملکردم به اعتماد وی پاسخ مثبت بدهم.


مجله اینترنتی برترین ها | پورتال خبری و سبک زندگی
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.