آخرین وضعیت پرداخت وام فرزندآوری، ازدواج و ودیعه مسکن

بانک مرکزی اعلام کرد: طی یک ماه و نیم گذشته به میزان ۱.۳ هزار میلیارد تومان وام ودیعه مسکن و از ابتدای سال تا امروز نیز ۹.۶ هزار میلیارد تومان وام قرض الحسنه فرزندآوری و ۴۷ هزار میلیارد تومان وام قرض الحسنه ازدواج توسط شبکه بانکی به متقاضیان پرداخت شده است.

آخرین وضعیت پرداخت وام فرزندآوری، ازدواج و ودیعه مسکن

به گزارش ممتاز نیوز، از تاریخ ۶ تیرماه و با ابلاغ شیوه نامه مربوط به بانک‌های عامل، تاکنون به میزان ۱۳ هزار میلیارد ریال به ۲۲ هزار و ۶۰۰ نفر تسهیلات ودیعه مسکن پرداخت شده که این میزان نشان دهنده رشد ۵۱ درصدی نسبت به ۱۰ مرداد ماه امسال است. گفتنی است تاکنون با معرفی وزارت راه و شهرسازی برای ۴۷ هزار نفر به منظور دریافت تسهیلات ودیعه مسکن در بانک های عامل پرونده تشکیل شده است.

همچنین به منظور حمایت از جوانی جمعیت، از زمان ابلاغ شیوه نامه مربوطه (۳۱ فروردین ) تاکنون به ۲۴۱ هزار نفر به میزان ۹.۶ هزار میلیارد تومان وام قرض‌الحسنه فرزندآوری به متقاضیان پرداخت شده است. ضمن آنکه در همین راستا و به منظور تسهیل تامین هزینه‌های ازدواج جوانان از ابتدای سال تاکنون به ۳۴۳ هزار نفر به مبلغ ۴۷ هزار میلیارد تومان تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج به متقاضیان اعطا شده است.

امکان ثبت شکایات مردمی در خصوص تسهیلات فرزندآوری و ازدواج

یادآور می‌شود، متقاضیان دریافت تسهیلات فرزندآوری، ازدواج و ودیعه مسکن که در خصوص دریافت این دسته از تسهیلات اعتراض دارند می‌توانند نسبت به ثبت شکایات از طریق «سامانه ثبت و رسیدگی به شکایات» بانک مرکزی با مراجعه به آدرس https://crm.cbi.ir و با انتخاب گزینه «ثبت درخواست» و تکمیل موارد درخواستی شامل: استان، شهرستان، موضوع،‌ کد ملی، تاریخ تولد، نوع مشتری، شماره تماس، آدرس پستی و … نسبت به درج شکایت خود اقدام کنند.

انتهای پیام/

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.