آدمخوار میامی در حال خوردن صورت قربانی خود کشته شد

آدمخوار میامی در حال خوردن صورت قربانی خود کشته شد

رسانه‌های محلی میایی از کشته شدن مرد آدمخواری به ضرب گلوله ماموران پلیس خبر دادند که قبل از تیراندازی ماموران در حال خوردن صورت مرد دیگری بود

رسانه‌های محلی میایی از کشته شدن مرد آدمخواری به ضرب گلوله ماموران پلیس خبر دادند که قبل از تیراندازی ماموران در حال خوردن صورت مرد دیگری بود.

به گزارش ایسنا، این مرد آدمخوار بیش از ۷۵ درصد از گوشت صورت قربانی خود را خورده بود که در همین زمان پلیس سر رسید و در حالی که آدمخوار، قطعات گوشت را می بلعید به ضرب گلوله پلیس درجا کشته شد.

پلیس میامی اعلام کرد: هویت این مرد آدمخوار فاش شده است. نام او «رودی یوجین» بوده و ۳۱ ساله داشته است. همچنین مرد قربانی که هنوز زنده است به بیمارستان منتقل شده اما حالش وخیم است. قربانی، یک مرد بی خانمان بوده که اغلب به یک خوابگاه افراد بی خانمان در همان حوالی می‌رفته است. هویت قربانی هنوز فاش نشده و معلوم نیست چطور با رودی یوجین آشنا شده بود.

به گزارش خبرگزاری یونایتدپرس، یک سخنگوی پلیس میامی گفت: ما هم اکنون منتظر دریافت گزارش های دقیقتری از بازرسان خود در مورد سوابق جنایی این مرد آدمخوار هستیم. این درحالی است که در این میان رسانه های محلی میامی، عکس رودی یوجین و اطلاعات بیشتری را در مورد این حادثه آدمخواری که در حاشیه یک بزرگراه شلوغ رخ داد، منتشر کردند. آدمخوار میامی جرائم دیگری مانند فروش مواد مخدر داشته اما هرگز در گذشته، سابقه ارتکاب به چنین اعمال وحشیانه ای را نداشته است. به گفته پلیس، همسر «رودی» یک سال و نیم پس از ازدواجشان به دلیل رفتارهای خشونت بار رودی، از او جدا شد.

همسر رودی در بازجویی های پلیس اظهار داشت: من از رودی که با او در دوره دبیرستان آشنا شده بودم به دلیل رفتار خشونت بارش، طلاق گرفتم و از سال ۲۰۰۷ به بعد هرگز او را ندیدم. وی افزود: نمی‌گویم که رودی مشکل روانی داشت اما دائم توهم این را داشت که از سوی دیگران مورد آزار قرار می گیرد.

همچنین شاهدان عینی، جزییات وحشتناک این حادثه را بازگو کردند. آنها شاهد این صحنه بودند که آدمخوار، خود را به روی قربانی انداخت و شروع به خوردن گوشت صورت او کرد. یکی از عابران می‌گوید: مثل این بود که شاهد صحنه یک فیلم ترسناک به شکل زنده بودم. کمی جلو رفتم و به مرد گفتم که از این کار دست بردارد اما او بی اعتنا به خوردن گوشت مرد دیگر ادامه داد. زمانی که مامور پلیس به او اخطار دادند که عملش را متوقف کند، آدمخوار در حالی که قطعه ای گوشت در دهانش بود، سرش را بلند کرد و مانند حیوانی غرید، آنگاه دوباره به سوی قربانی اش هجوم برد و به خوردنش ادامه داد. ماموران پلیس در آن هنگام به سوی او شلیک کردند و آدمخوار در جا کشته شد.

بنابراین گزارش، مقامات پلیس محلی میامی احتمال دادند که رفتار وحشیانه این آدمخوار مشخصه سندرم میل به جنایت ناگهانی است که ناشی از مصرف مواد مخدر شیمیایی مانند «ال اس دی» است

سایت خبری تحلیلی همصدا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.