آراء مردم همانند تیری به سینه دشمنان نظام است

به گزارش خبرنگار اجتماعی ایرنا ‘صادق الحسینی ‘ روز جمعه در دومین مرحله از انتخابات نهمین مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران افزود : حضور مردم در پای صندوق های رای برای دفاع از نظام اسلامی و ولایت فقیه و سرنوشت خودشان برای داشتن مجلسی کارآمد و توانا است .

وی در پاسخ به سئوال خبرنگاری در خصوص مانور مشترک نظامی امارات با برخی از کشورها گفت : در مقابل قدرت منطقه ای مانند جمهوری اسلامی ایران ،‌ هیچ یک از کشورهای عربی نمی توانند حرفی داشته و یا کوچکترین تهدیدی برای ایران باشند.

الحسینی ادامه داد : در آستانه مذاکرات ایران با ۱+۵ این تحریک ها از سوی سیاستمداران آمریکایی برنامه ریزی شده تا آنها بتوانند مذاکرات خود را زیر چتر فشار و آتش اجرا کنند.

وی یادآور شد : آمریکایی ها به این نتیجه رسیده اند که ایران را نمی توانند ضربه فنی کنند و باید از سوی مهره های کوچکی مانند امارات تحریک کرده تا بتوانند از او امتیاز بگیریند.

این کارشناس امور جهان اسلام گفت : آمریکایی ها برای نخستین بار به این نتیجه رسیده اند که ایران باید حق برخورداری از انرژی هسته ای و غنی سازی اورانیوم را داشته باشد چرا که ایران به عنوان قدرت منطقه ای ضربه پذیر نیست.

اجتمام **۷۰۲۹*** ۱۵۶۸

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۱۱۲۳۶۳


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.