آرسنال ۵ – وستهام ۱ ؛ شرح ، منتخب فیلم بازی و گلها (دانلود)

۳۰م دیماه ،

آرسنال ۵ – وستهام ۱ ؛ شرح ، منتخب فیلم بازی و گلها (دانلود)

اخبار فوتبال جزیره :‌فوتبال آنلاین : آرسنال در نهایت در این دیدار که با ۱۲ دقیقه وقت تلف‌شده تا دقیقه ۱۰۲ ادامه داشت پیروزی خوبی به دست آورد.

به گزارش فوتبال آنلاین آرسنال با توفانی ده‌دقیقه‌ای وستهم را پنج بر یک در هم کوبید و فاصله خود را با رده‌های بالای جدول کاهش داد. جک ویلشر در این دیدار تا آستانه مصدومیت پیش رفت اما در حالی که آرسن ونگر بسیار نگران شده بود مشخص شد که ویلشر مشکلی ندارد.

توپچی‌ها بازی را خوب آغاز کردند ولی در دقیقه ۱۸ گل خوردند. ضربه سر ضعیف اولیویه ژیرو منجر به این شد که جک کالیسون با شوتی مهارنشدنی با پای چپ دروازه وویچیخ اشچسنی را باز کند.

آرسنال به حملاتش شدت داد و در دقیقه ۲۲ بود که چیپ عالی جک ویلشر مقابل پای لوکاس پودولسکی قرار گرفت و او با ضربه‌ای قدرتمند دروازه یوسی یاسکلاینن را گشود.

وستهم یک بار هم می‌توانست گل بزند اما ضربه چیپ کارلتون کول که از اشچسنی قبل بود را آرون رمزی با وجود برخورد با توماس فرمالن از روی خط برگرداند.

آرسنال در ابتدای نیمه دوم توفان به پا کرد. ابتدا کرنر ولکات را ژیرو با شوت در دقیقه ۴۷ به گل تبدیل کرد. سپس ژیرو در دقیقه ۵۳ روی گل بعدی تاثیرگذار شد. روی حرکت او بود که پودولسکی صاحب توپ شد و آن را به سانتی کاسورلا سپرد. بازیکن اسپانیایی آرسنال با وجود فشار شدید اوبراین با پشت پا گلی زیبا به ثمر رساند.

یک دقیقه بعد تئو ولکات گل زد. سانتر پودولسکی در ضدحمله‌ای برق‌آسا به ولکات رسید و او هم گل‌زنی کرد.

ژیرو در دقیقه ۵۷ گل دوم خودش را هم زد. این بار باز هم پودولسکی توپ را سانتر کرد و مهاجم فرانسوی هم گل پنجم را به ثمر رساند.

سام آلاردایس دن پاتس را به میدان فرستاد تا با حملات آرسنال مقابله کند، اما او دقایقی پس از ورود به میدان در نبرد هوایی با باکاری سانیا مصدوم شد و مداوای او دقایق بسیاری طول کشید و در نهایت او را از میدان خارج بردند.

آرسنال در نهایت در این دیدار که با ۱۲ دقیقه وقت تلف‌شده تا دقیقه ۱۰۲ ادامه داشت پیروزی خوبی به دست آورد.

 


FootballOnline.ir
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.