آرین‌منش: صداوسیما بار خلاء احزاب بزرگ را به دوش می‌کشد

۱۶خردادماه،

نماینده پیشین مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی گفت: شیوه برگزاری مناظره‌ها نیازمند بازنگری است.

محمد جواد آرین‌منش در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه خراسان، با تشکر از عملکرد صدا و سیما در ایام تبلیغات نامزدها اظهار کرد: باید از صدا و سیما به خاطر گرم کردن بازار تبلیغات نامزدهای انتخابات تشکر کرد در شرایطی که با خلاء وجود احزاب بزرگ مواجه هستیم و ستادهای کاندیداها از کارآمدی و توان بالا برخوردار نیستند در چنین شرایطی صداوسیما بار اصلی تبلیغات انتخابات را بر دوش گرفته و خلاء احزاب بزرگ و رسانه‌های فراگیر را در تبلیغات جبران کرده است.

وی با بیان این‌که «برگزاری مناظرات به صورت گروهی با حضور ۸ نفر از نامزدها کار دشواری است» ادامه داد: امکان این‌که در یک مناظره به طور کامل ۸ نفر بتوانند دیدگاه‌های خود را ارایه کنند وجود ندارد در صورت ۸ نفره برگزار شدن مناظرات شاید عملکردی بهتر از این انتظار نمی‌رفت.

وی با اشاره به این‌که «هدف صداوسیما از برگزاری مناظره‌ها ارتقای آگاهی و شناخت مردم نسبت به برنامه‌ها و دیدگاه‌های کاندیداهاست»، افزود: باید مناظره‌ها با نظر کاندیداها طراحی شود تا دیدگاه‌های آنان به طور کامل مورد توجه قرار بگیرد. از طرفی صداوسیما باید فرض را بر این بگذارد که هر یک از ۸ کاندیدای امروز رییس‌جمهور منتخب دو هفته آینده مردم خواهند بود باید به گونه‌ای عمل کنیم که شان و جایگاه کاندیداها مورد توجه قرار گیرد.

آرین‌منش با بیان پیشنهادی دربارهٔ بهتر برگزار شدن مناظرات، تصریح کرد: به نظرم مناظره‌ها در ادامه اگر به صورت گروه‌های ۴ نفره برگزار شود بهتر خواهد بود؛ با ترکیب این‌که در این گروه ۴ نفره دو نفر از اردوگاه اصولگرایان(آقایان ولایتی، قالیبالف،‌ حداد عادل، جلیلی) و یک نفر از کاندیداهای مستقل (آقایان قرضی، رضایی) و دو نفر از اردوگاه وابسته به اصلاحات (عارف، روحانی) از این گروه‌ها اگر ۴ نفر انتخاب شوند همه سلایق را در کنار هم خواهیم داشت.

وی ادامه داد: این گروه ۴ نفره می‌توانند از نگاه خودشان به طرح موضوع بپردازند و مردم را با دیدگاه‌ها و برنامه‌های خود آشنا کنند.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.