آزادسازی قیمت بلیط هواپیما اجحاف در حق مردم است

۲۶ام بهمن ،

عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: آزادسازی و افزایش قیمت بلیط هواپیما در شرایط فعلی اجحاف در حق مردم است.

حامد قادرمرزی نماینده مردم قروه در “مجلس” در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران با اشاره به اظهارات رئیس “سازمان هواپیمایی کشوری” مبنی بر آزادسازی قیمت بلیط “هواپیما” در سال ۹۲ گفت: با افزایش اخیری که در قیمت بلیط هواپیما منظور و حدود ۷۰ درصد آفزایش یافت، توان مردم و استقبال آنان برای سفرهای هوایی به شدت کاهش یافته است.

وی در ادامه با بیان اینکه افزایش قیمت “بلیط هواپیما” نه به سود مردم و نه به صلاح شرکت‌های‌ هواپیمایی است، افزود: افزایش قیمت بلیط “ناوگان هوایی” کشور سبب حذف و یا کم شدن استقبال از مسافرت‌های هوایی خواهد شد.

*** کمیسیون عمران موضوع را بررسی می‌کند

عضو “کمیسیون عمران” مجلس تصریح کرد: آزادسازی و افزایش قیمت بلیط هواپیما در شرایط فعلی کشور سبب واردآمدن فشار بیش از پیش به مردم بوده و اجحاف در حق آنان است.

قادرمرزی همچنین از اقدام سازمان هواپیمایی کشوری به عنوان یک “سازمان دولتی” برای افزایش مجدد قیمت بلیط هواپیما انتقاد کرد.

نماینده مردم قروه در مجلس با بیان اینکه این موضوع قطعا در “کمیسیون عمران” بررسی می‌شود، اضافه کرد: اعضای کمیسیون عمران مجلس این موضوع را بررسی کرده و قطعا در صورت چنین اقدامی از سوی دولت به آن واکنش نشان خواهد داد.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.