آزادی فوتبالیست معروف و زندانی امروز مشخص می‌شود

دادگاه بارسلونا امروز سه‌شنبه اعلام خواهد کرد که آیا مدافع برزیلی می‌تواند از زندان آزاد شود یا خیر؟

آزادی فوتبالیست معروف و زندانی امروز مشخص می‌شود

به گزارش ممتاز نیوز، دادگاه بارسلونا امروز سه‌شنبه اعلام خواهد کرد که آیا مدافع برزیلی می‌تواند از زندان آزاد شود یا خیر؟؛ جایی که او به اتهام تجاوز جنسی یک ماه است که در آن به سر می‌برد و امیدوار است که دلایل اعلام شده در درخواست تجدید نظر برای جدایی‌اش مؤثر واقع شود.

ملی‌پوش فوتبال برزیل که سال‌ها در باشگاه بارسلونا بازی کرده، متهم به این است که در تاریخ ۳۰ دسامبر یک زن ۲۳ ساله را مورد آزار جنسی قرار داده است. با شکایت این زن، دستور بازداشت موقت بدون وثیقه دنی آلوز صادر شد. او در این مدت چند بار اظهارات خود را تغییر داده است.

کریستوبال مارتل، وکیل آلوز چند روز پیش درخواست تجدید نظر با ادعا‌های جدید او را تقدیم بارسلونا کرد. آن‌ها امیدوار هستند تا این درخواست مورد قبول واقع شده و فوتبالیست برزیلی از زندان آزاد شود. دنی آلوز در اظهارات جدید خود مدعی شده که هیچ اجبار و آزاری در کار نبوده است.

حتی اگر این بازیکن سه شنبه برایان ۲ (محل بازداشتش) را ترک کند، اتهامات او، اما همچنان باقی خواهد ماند. او باید برخی اقدامات احتیاطی و تنبیهی مانند پرداخت غرامت، پس گرفتن پاسپورت، استفاده از دستبند تله‌ماتیک یا حضور در دادگاه هر چند روز یک بار را بپذیرد. او همچنین نمی‌تواند در این مدت هیچ گونه ارتباطی با قربانی برقرار کند.

انتهای پیام/

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.