آزمایش موفقیت‌آمیز سلاح‌های تازه یگان‌های ارتش و سپاه در رزمایش‌های اخیر

۲۴م دیماه ،

00-8.JPG

رییس سازمان بسیج مستضعفین رزمایش‌های ولایت ۹۱ و پیامبر اعظم۷ را رزمایش‌هایی اقتدارآمیز خواند و گفت: به برادران خود در ارتش و سپاه پاسداران تبریک می‌گوییم که نمایی از توانمندی نیروهای مسلح ایران را در رزمایش‌های خود به جهانیان نشان دادند.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، سردار محمدرضا نقدی با اشاره به برگزاری رزمایش‌های موفق “الی بیت المقدس” در ۲۴ استان اظهار داشت: تا پایان سال‌جاری، این رزمایش‌ها در دیگر استان‌ها نیز انجام می‌شود و این رزمایش‌ها بسیار موفقیت‌آمیزتر از اهداف پیش‌بینی شده برگزار شدند.

وی همچنین رزمایش‌های «ولایت ۹۱» و «پیامبر اعظم۷» را رزمایش‌هایی موفقیت‌آمیز خواند و گفت: به برادران خود در نیروی دریایی ارتش و نیروی هوافضای سپاه پاسداران تبریک می‌گوییم که در رزمایش‌های اقتدارآمیز خود تمامی سلاح‌های تازه تحویل شده به یگان‌های خود را بدون خطا آزمایش کرده و نمایی از توانمندی نیروهای مسلح ایران را به جهانیان نشان دادند.

سپاه پاسداران از ۱۲ تیرماه سال‌جاری به مدت سه روز در نیمه شرقی کشور، هفتمین رزمایش موشکی خود را با عنوان “پیامبر اعظم ۷” برگزار کرد. همچنین رزمایش تخصصی ولایت۹۱ نیز از روز هشتم دی‌ماه سال‌جاری به مدت ۶ روز در گستره آب‌های نیلگون خلیج فارس تا مدار ۱۸ درجه در اقیانوس هند، توسط نیروی دریایی ارتش برگزار شد.

انتهای پیام


ایسنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.