آزمون استخدامی ۲۷ دستگاه اجرایی استان آذربایجان شرقی

۱۱خردادماه،

 

آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی ۱۷ خرداد ماه برگزار می­‌شود

آزمون استخدامی ۲۷ دستگاه اجرایی استان آذربایجان شرقی، طبق قرارا داد منعقده فی مابین استانداری و سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور در سطح استان برگزار می‌شود.
به گزارش خبرنگار ایلنا از تبریز،

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان آذربایجان شرقی با بیان اینکه استانداری آذربایجان شرقی برای تامین نیروی انسانی مورد نیاز خود و سایر دستگاه‌های اجرایی استان،این آزمون را برگزار می‌کند، گفت: این آزمون به منظور تامین نیروی انسانی مورد نیاز استانداری و سایر دستگاه‌های اجرایی استان و به استناد قانون برنامه پنجم توسعه، طبق مفاد قانون مدیریت خدمات کشوری برگزار و اشخاص واجد شرایط از طریق آزمون توانمندی‌های عمومی، تخصصی، مصاحبه و گزینش به صورت پیمانی استخدام خواهند شد.
محمدرضا سیابانی با تاکید بر سیاست دولت در راستای رعایت عدالت استخدامی و توزیع برابر فرصت‌ها در مشاغل اداری، خاطرنشان کرد: آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی استان از محل مجوزهای معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رییس جمهور و بر اساس دستورالعمل نحوه برگزاری امتحان عمومی و تخصصی برای به کار گیری اشخاص در دستگاه‌های اجرایی برگزار خواهد شد.
وی افزود: طبق پیش بینی های به‌عمل آمده، انتظار می‌رود حدود از ۲۰هزار نفر در این آزمون شرکت کنند.
سیابانی در خصوص نحوه برگزاری این آزمون گفت: اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان با تشکیل ستاد برگزاری این آزمون با تمام توان و با بسیج امکانات نرم افزاری و سخت افزاری خود آماده برگزاری این آزمون در بهترین وجه وبا آرامش کامل است.
وی خاطرنشان کرد: با توجه به ظرفیت‌های موجود در سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور و استان استانداردهای لازم در زمینه طراحی سوالات،حفاظت آزمون،رعایت شده است.
لازم به ذکر است داوطلبان، جهت ثبت نام با مراجعه به سامانه آزمون های استخدامی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور به آدرس http://jazb.portaltvto.comمیتوانند با دریافت شرایط و نحوه ثبت نام در این آزمون شرکت کنند.
به منظور تسهیل در ثبت نام دراین سامانه لینک مربوطه در وبسایت اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان به آدرس www.eatvto.irووبسایت استانداری آذربایجان شرقی به آدرس http://www.ostan-as.gov.irدر دسترس مراجعین قرار داده شده است.

منبع پایگاه اینترنتی بازارکار

برچسب ها: http://jazb.portaltvto.com، http://www.ostan-as.gov.ir/، www.eatvto.ir، سامانه آزمون های استخدامی سازمان آموزش فنی و حرفه ای، پایگاه اینترنتی آزمون های استخدامی سازمان آموزش فنی و حرفه ای، پایگاه اینترنتی بازارکار

آگهی استخدام ممتازنیوز
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.