آسمان خراش های تاشو +عکس

۱۸اردیبهشت،

“استخوان” نام این طرح است که نشان می دهد حتی یک آسمان خراش نیز می تواند در عرض یک سال ساخته شود و پس از آن هر بار که نیاز داشتیت می توانید تکانش دهید.

به گزارش مشرق به نقل ازممتازنیوز، خانه های پیش ساخته و تاشو مفهومی می باشند که چند سالی می گردد دانشمدان در حال کار بر روی آن می باشند. این خانه ها به گونه ای می باشند که می توان در هر نقطه ای آن ها را گذاشت و در زمان بی استفادگی جمعشان کرد.

تا به حال محققان تواسنته اند به نمونه های ساده ای از خانه های کوچک و خانوادگی را ساخته اند اما به نظر می رسد بعضی طراحان پا فراتر گذاشته، طرح های بسیار خاص از آسمان ها خراش های تاشو داده اند.

“پیک کانلی” طراحی است که به تازگی یکی از نمونه های اسمان خراش را رونمایی کرده است. “استخوان” نام این طرح است که نشان می دهد حتی یک آسمان خراش نیز می تواند در عرض یک سال ساخته شود و پس از آن هر بار که نیاز داشتیت می توانید تکانش دهید.

در این آسمان خراش همه نکات خانه سازی رعایت شده است برای مثال دیوارهای آن با آخرین فناوری های صرفه جویی در هزینه خواهند بود. این دیوارها در زمان باز و بست کردن به طرز عجیبی تا شده و روی هم قرار می گیرند.

مفصل های این ساختمان در گوشه های آن قرار دارد که کمک می کند به راحتی باز و بسته شود. این در حالی است که تا به حال ایده ای برای این نوع برج ها ارائه نشده است. این آسمان خراش ها همچنین با کمترین میزان آلایندگی برای محیط زیست ساخته شده اند.


مشرق
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.