آشتیانی:حرفهای رهبری فرد واقعیت ندارد

۲۲م دیماه ،

ابراهیم آشتیانی پیشکسوت پرسپولیس در خصوص شرایط فعلی تیم سابق خود به باشگاه خبرنگاران گفت: مهم ترین بحث این است که بازیکنان در شرایط روحی و روانی خوبی قرار دارند و دیگر با ترس و استرس بازی نمی کنند اگر دقت کرده باشید سرخپوشان در بازیها توسط کارهای تاکتیکی و ترکیبی که انجام می دهند به پیروزی دست می یابند و این مهم در نیم فصل اول صورت گرفت.
وی افزود: تمام غصه من در نیم فصل از ناراحتی هواداران بود که با ذوق به ورزشگاه می آمدند و در آخر دست خالی به خانه هایشان می رفتند اما حالا در نیم فصل دوم این ناراحتی ها از بین رفته و سرخپوشان نتایج مطلوبی کسب کردند که سبب خوشحالی طرفداران شده است.
آشتیانی در مورد اینکه استقلال در حالی که در صدر جدول قرار دارد اما طرفدارانش از پرسپولیس کمتر است گفت: با زحمات تمام مجموعه طی ۴۰ سال توانستیم این هواداران را جمع کنیم و نباید الان به آسانی زحماتمان را هدر دهیم.
آشتیانی خاطر نشان کرد: در حال حاضر این اختلاف نظر بین برخی از پیشکسوتان باید برطرف شود و نباید برخی اختلافات قبل را پیش بکشند.
آشتیانی با اشاره به اینکه حرفهای رهبری فرد اشتباه بوده ادامه داد: بهروز مثل پسر من است و نباید این حرفها را پیش می کشید، ای کاش او صحبت هایی را پیش می کشید که واقعیت داشتند، البته شناخت خوبی از رهبری فرد دارم و وی فردی با شخصیت است در کل بهتر با ایجاد حاشیه داخل خانواده دشمن شاد کن نشویم.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.