آصفری: حامیان ترور دانشمندان هسته‌ای ایران باید محاکمه شوند

۱۶م دیماه ،

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با تاکید بر لزوم محاکمه عاملان و حامیان ترور دانشمندان هسته‌ای کشورمان گفت: با گذشت یکسال از شهادت مصطفی احمدی‌روشن دانشمند جوان هسته‌ای، قوه قضاییه و وزارت کشور باید اقدام جدی برای محاکمه عاملان و حامیان این ترورهای هدفدار صورت دهند.

حسن آصفری نماینده مردم اراک و کمیجان در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به پیگیری عاملان ترور دانشمندان “هسته‌ای” کشورمان در مجامع بین‌المللی گفت: جمهوری اسلامی ایران یکی از کشورهایی است که بیشترین اقدامات تروریستی توسط گروه‌های معاند “رژیم صهیونیستی” در آن صورت گرفته است و لذا یکی از قربانیان اصلی “تروریسم” محسوب می‌شود.

وی در ادامه با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران از زخم‌خورده‌های رژیم غاصب صهیونیستی است که با تسلیح گروه‌های خرابکار سبب شهادت جوانان دانشمند شده است، افزود: رژیم صهیونیستی که قوانین و اصول  NPT را نمی‌پذیرد باید جوابگوی مجامع بین‌المللی پیرامون کشتار دانشمندان هسته‌ای کشورمان باشد.

نماینده مردم اراک و کمیجان با اشاره به سالروز شهادت “مصطفی احمدی‌روشن” دانشمند جوان هسته‌ای کشورمان خواستار پیگیری مجامع بین‌المللی و قوه قضاییه شد و تصریح کرد: قوه قضاییه و وزارت کشور با گذشت یکسال باید اقدام جدی نسبت به محکومیت و پیگیری حامیان شهادت دانشمندان هسته‌ای کشورمان به عمل آورند.

آصفری در بخش دیگری از اظهاراتش عملیات تروریستی آمریکا و غرب در “سوریه” را محکوم و بیان کرد: عملیات تروریستی که در سوریه با حمایت غرب و به سرکردگی “آمریکا” انجام می‌شود با سکوت مجامع بین‌المللی مدعی “حقوق بشر” همراه است که این همراهی، خود گواهی بر دروغین بودن ادعاهای این مجامع و طرفداریشان از گروه‌های تروریستی و مداخله‌گران در امور ملت‌هاست.

انتهای پیام/س۲


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.