آغاز انتخاب رشته تکمیل ظرفیت ارشد آزاد از ساعت ۱۱ صبح فردا

۲ مهر – ۰۳:۵۲:۴۴ ب.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
بزرگنمایی:  

خبرگزاری آریا-انتخاب رشته تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی فردا صبح آغاز می شود.
به گزارش خبرگزاری آریا، تمام داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۱ دانشگاه آزاد اسلامی که در مرحله اول اعلام اسامی موفق به پذیرش نشده‌اند، می‌توانند از ساعت۱۱ صبح فردا دوشنبه ۳ مهرماه تا ساعت ۲۴ یکشنبه ۹ مهرماه با مراجعه به پایگاه ثبت‌نام الکترونیکی مرکز آزمون به آدرس www.azmoon.org نسبت به انتخاب رشته/شهر مجدد اقدام کنند.
در این مرحله داوطلبان حداکثر تا ۱۰ کد رشته/محل را می‌توانند انتخاب کنند و در این دوره بیش از ۱۸۰۰ رشته/محل در معرض انتخاب داوطلبان قرار گرفته است و گزینش علمی در این دوره در ده انتخاب با اولویت نمره کل داوطلب در رشته انتخابی صورت می‌گیرد.
داوطلبان متقاضی شرکت در انتخاب رشته/شهر مجدد می‌توانند رشته‌های خود را از میان رشته‌های زیرمجموعه امتحانی خود انتخاب کنند و به جهت هدایت داوطلبان به انتخاب رشته/شهر مناسب نمرات داوطلبان در هر یک از رشته‌های مجموعه امتحانی در سیستم انتخاب رشته درج شده است.
وضعیت داوطلبان در مرحله تکمیل ظرفیت ابتدا در رشته/محل‌های انتخابی در آزمون مورد بررسی قرار خواهد گرفت و در صورت عدم پذیرش فرد در رشته/شهر انتخابی اولیه، در رشته/محل‌های انتخابی ده گانه مورد بررسی قرار می‌گیرد.
نتایج مرحله تکمیل ظرفیت آزمون کارشناسی ارشد حداکثر تا نیمه مهر ماه اعلام می شود.

کد خبر: ۲۰۱۲۰۹۲۳۱۵۵۲۴۴۷۵۱


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.