آغاز اولین دوره آموزش عالی آزاد دستیار آزمایشگاه تربیت بدنی پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی وزارت علوم، تحقیقا ت و فناوری

گردآوری توسط گروه آموزش ممتازنیوز

خبرگزاری آریا-به منظور یکپارچه کردن دانش ضمنی فارغ التحصیلان متخصص در هر یک از تجهیزات آزمایشگاهی رشته تربیت بدنی و علوم ورزشی و زیرشاخه های آن و ارائه آموزش های کاربردی و جهت دار به متقاضیان، اولین دوره تک درس تربیت دستیار آزمایشگاه تربیت بدنی با حضور ۳۰ نفر از فارغ التحصیلان مقاطع کارشناسی و ارشد تربیت بدنی و کارشناسان آزمایشگاه های تربیت بدنی سراسر کشور از تاریخ ۲۶/۵/۹۲ الی ۲/۶/۹۲ به مدت ۶۰ ساعت با همکاری اعزای هیات علمی پژوهشگاه آقایان دکتر سعید نقیبی، دکتر امین غلامی، دکتر محمد شریعت زاده،  دکتر علیرضا آقابابا و دکتر هادی روحانی  در محل پژوهشگاه تربیت بدنی آغاز گردید.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از روابط عمومی پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی صبح روز ۲۶/۵/۹۲اولین دوره آموزش دستیار آزمایشگاه با تلاوت آیاتی از کلام ا… مجید و سخنان ریاست پژوهشگاه  آقای دکتر مهدی طالب پور  آغاز گردید. در ابتدا دکتر طالب پور ضمن خیر مقدم به شرکت کنندگان در این دوره آموزشی اظهار داشت اگر چه ما با ایده ال ها خیلی فاصله داریم اما با توجه به وجود اساتید مجرب و برخورداری از امکانات  تنها مرجع علمی ورزش کشور و همت شما جوانان می توانیم به آن نقطه رفیع موفقیت دست یابیم .
ایشان در ارتباط با کسانی که از ورزش پشتیبانی می کنند افزود: باید اندیشه وتفکر این اشخاص علمی باشد و کسانی هم که به عنوان ورزشکار،مربی،مدیرو…. وارد میدان می شوند از مراودات اجتماعی گرفته تا نحوه تغذیه و تمرین تماما با ید ساختار علمی داشته باشد تا در کوتاهترین زمان به حد اکثر بهره برسند .
دکتر طالب پور برگزاری این دوره ها را بسیار لازم و حائز اهمیت دانست و اضافه کرد : از این طریق می توان علم را به خدمت گرفت و در کنار آموزش های تئوری به بعد عملی کار هم پرداخت وتلفیق این آموزش  می تواند کمک شایانی به ورزش کشور بکند .
ایشان در پایان افزود:پژوهشگاه یک مرکز علمی وفرا ملی است ،ما نه تنها آماده ارائه خدمت به تمام کشور هستیم به حول و قوه الهی در تلاشیم این خدمات را در سطح بین المللی هم در اختیار جویندگان علم قرار دهیم .


خبرگزاری ممتاز به نقل از آریا
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.