آغاز بکار شبکه سلامت

جام جم آنلاین: معاون رییس رسانه ملی در امور سیما گفت: به زودی شبکه سلامت به عنوان شبکه ای دیجیتالی و به صورت ۲۴ ساعته ابتدا در تهران و سپس در سراسر کشور آغاز به کار خواهد کرد.

وی افزود: شبکه سلامت سیما، طرحی نو در رقابت رسانه ای است که با رویکرد ارتقای دانش عمومی مردم در سلامت و بالندگی جامعه، کاهش آلام و بیماری ها و افزایش بهره وری در ظرفیت های حوزه سلامت کشور راه اندازی می شود.

دکتر علی دارابی با تأکید بر این که امروزه در حوزه رسانه ها راه اندازی شبکه های تصویری تخصصی به عنوان یک ضرورت و اصل پذیرفته شده است، اظهارداشت: سیمای جمهوری اسلامی در نظر دارد که با راه اندازی شبکه های نسل جدید به نیازهای ضروری مخاطبان خود در حوزه های مختلف پاسخ دهد.

وی افزود: از آن جایی که طبق برنامه ریزی های کلان رسانه، مقرر شده است شبکه تلویزیونی سلامت از طریق فرستنده دیجیتال به پخش برنامه بپردازد مشابه سایر شبکه های نسل جدید به صورت چابک و کارآمد کار خود را آغاز خواهد کرد.

دکتر دارابی یادآور شد: شبکه مستند، نمایش، ورزش و پویانمایی از شبکه های نسل جدید هستند که قبلاٌ کار خود را آغاز کرده اند و شبکه ورزش و پویانمایی نیز به زودی رسماً افتتاح می شوند.(واحد مرکزی خبر)


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.