آغاز به کار شعبات اخذ رأی از ساعت ۸

۲۳خردادماه،

به گزارش ممتازنیوز، فیروز احمدی در گفتگو با مهر افزود: با توجه به نزدیک شدن به زمان برگزاری یازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری و چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، اقدامات لازم برای برگزاری هرچه بهتر برگزار شدن این حماسه در استان از یک روز قبل صورت گرفته است.

وی ادامه داد: طبق دستور‌العمل‌های ابلاغی با نظارت هیئت اجرایی در استان، ساعت ۸ صبح روز ۲۴ خرداد‌ماه، درب همه شعبات اخذ رأی به روی مردم انقلابی و پرشور زنجان گشوده خواهد شد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان گفت: در این روز ۹۳۵ شعبه اخذ رأی در سطح استان فراهم شده است که از این تعداد ۶۸۱ شعبه ثابت و ۲۵۴ شعبه نیز سیار می باشند.

احمدی افزود:بر اساس آمارهای اعلام شده، ۷۰۹ هزار و ۵۴۶ نفر در استان واجد شرایط رأی دادن می باشند که از این تعداد بیش از ۲۷ هزار نفر برای اولین‌بار به پای صندوق‌های رأی رفته و فرد مورد نظر خود را انتخاب خواهند کرد.

وی، تاکید کرد: همچون سنوات قبل و با برنامه‌ریزی‌های به عمل آمده در همه شعبات، دو صندوق برای اخذ رأی مردم در نظر گرفته شده است و با توجه به اهمیت تأمین امنیت شعبات اخذ رأی در همه این مراکز، عوامل انتظامی نیز مستقر خواهند شد.

معاون سیاسی امنیتی استانداری زنجان افزود: به تمهیدات اندیشیده شده نسبت به اخذ رأی ساکنان در مناطق روستایی صعب‌العبور اشاره کرد و افزود: در این مناطق و نیز روستاهایی که جمعیت آن‌ها به حد‌نصاب نرسیده است، صندوق‌های سیار ارسال خواهد شد.


مشرق
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.